Gå til innhold

Terroren New Zeeland


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva tenker dere om det som skjedde ? Jeg synes det er grusomt. Og tenker på at folket bør få en finere forståelse for hverandres kulturer og religioner slik at det ikke oppstår hat og gir dårlige holdninger. Det samme ble sagt i en TVdiskusjon i dag. 

Anonymkode: 7f08b...0e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om det som skjedde ? Jeg synes det er grusomt. Og tenker på at folket bør få en finere forståelse for hverandres kulturer og religioner slik at det ikke oppstår hat og gir dårlige holdninger.

Fæl sak. Men skal man "forså" og respektere alle kulturer og religioner?

Anonymkode: ca7a4...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så enig. Bare helt uhyrlig. Virker som om noen mener alt skal uthviskes til slutt. Alle mennesker , barn og voksne  må få ha sitt og sin tro spesielt i fred. Vi må stå sammen mot all terror som jeg også hørte. Det ble sagt at personen som stod bak var hjernevasket. Hvordan kan sånt skje. Vanskelig å forstå men livbetingelsene er vel så dårlige.

I media har jeg lest at faktisk så mange liknende hendelser skjer ofte uten at det når opp i det vestlige nyhetsbilde.

Anonymkode: 7c4fa...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så enig. Bare helt uhyrlig. Virker som om noen mener alt skal uthviskes til slutt. Alle mennesker , barn og voksne  må få ha sitt og sin tro spesielt i fred. Vi må stå sammen mot all terror som jeg også hørte. Det ble sagt at personen som stod bak var hjernevasket. Hvordan kan sånt skje. Vanskelig å forstå men livbetingelsene er vel så dårlige.

I media har jeg lest at faktisk så mange liknende hendelser skjer ofte uten at det når opp i det vestlige nyhetsbilde.

Anonymkode: 7c4fa...45e

Det sprenges bomber i Paksistan og Afghanistan nesten daglig.

Anonymkode: ca7a4...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty

Det er en kjip sak. Styrker nok spliden mellom muslimer og andre i lengden.

Jeg tror det blir mer og ikke mindre slik terror. Fra både høyreradikale og islamister.  Begge deler er noe dritt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, stjernestøv skrev:

Mind control...sier jeg bare.

Ja, det er klart folk ikke kunne begå onde handlinger ellers. 🤬

Anonymkode: ca7a4...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er klart folk ikke kunne begå onde handlinger ellers. 🤬

Anonymkode: ca7a4...eed

Joda det går fint an...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Joda det går fint an...

Javel, men altså ikke her.

Anonymkode: ca7a4...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Javel, men altså ikke her.

Anonymkode: ca7a4...eed

Tror det er mind control ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Tror det er mind control ja...

Basert på hva? Noe du har lest på Nyhetsspeilet?

Anonymkode: ca7a4...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Basert på hva? Noe du har lest på Nyhetsspeilet?

Anonymkode: ca7a4...eed

Nei noe jeg tenker selv ut fra erfaringer,falske nyheter osv. Breivik var og under mind control. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
2 timer siden, Gargamel skrev:

Det viser at fascister er like jævlige som IS, hvis noen skulle være tvil om det. 

Det er sant. De kan være helt grusom de og. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
40 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei noe jeg tenker selv ut fra erfaringer,falske nyheter osv. Breivik var og under mind control. 

Nei, det var han aldeles ikke.

Anonymkode: ca7a4...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje om sånne religiøse greier ble forbeholdt de private hjem mer diskret at det ville hjelpe som tiltak. Så mange plages ved så mye i dag og mennesker som er syke kan lett trigges av sånt tror jeg.

Anonymkode: 7c4fa...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fyren var jo radikalisert og hjernevasket, typisk loner uten sympati for andre mennesker, han fant tilhørighet via 8chan som er fult av nihilistiske høyrevridde tapere. Jeg så hele live streamen på youtube, har aldri sett noe så kaldt og brutalt, det var som ett video spill, tømte flere kuler mot mennesker som det bare var en lek, etterpå går han til bilen sin for så å skyte en stakkars dame i hodet, etterpå kjørte han over henne mens han spilte "meme" musikk fra internett. Det var uvirkelig, hvordan kan noen gjøre dette.. Hva faen som skjer i verden? Å dette er bare starten... Han har fult av tilhengere på 8chan som støtter dette. Snart blir det vel streamet skoleskyting også..

 

Anonymkode: 14235...ab9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det skjer stadig slike angrep på kristne i midtøsten. Liten notis er alt, folk bryr seg ikke.

Anonymkode: feec4...ad6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...