Gå til innhold

Terroren New Zeeland


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

Terror er avskyelig uansett hva som står bak. Radikalisering i en eller annen retning er en uting. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Mennesker  som står bak sånne  handlinger er bare ingenting synes jeg.

Anonymkode: 7c4fa...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvit terrorist: En rasist, fascist, nazist.  En som åpenbart er radikalisert av farlig politisk tankegods.

Islamistisk terrorist: En som er offer for undertrykking, utenforskap, arbeidsledighet, diskriminering. Aldri politisk/religiøs påvirkning.

Anonymkode: 91af4...7f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
På 17.3.2019 den 19.12, AnonymBruker skrev:

Hvit terrorist: En rasist, fascist, nazist.  En som åpenbart er radikalisert av farlig politisk tankegods.

Islamistisk terrorist: En som er offer for undertrykking, utenforskap, arbeidsledighet, diskriminering. Aldri politisk/religiøs påvirkning.

Anonymkode: 91af4...7f7

Jeg synes media fordømmer begge deler like sterkt. Jeg kan ikke se at islamister blir "forstått" mer enn andre terroristet. IS blir konsekvent omtalt som en terrorbevegelse. 

Den yngste drepte i New Zealand var bare 3 år. Jeg vet ikke om det er mulig å synke lavere enn å sikte på en 3- åring og skyte. Det hjelper ikke at andre har gjort like stygge ting. Det er uansett så ille som det bare kan bli. 

Endret av Gargamel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De siste ukene har 120 kristne blitt slaktet ned av radikale islamister i Nigeria. Det blir knapt nevnt i media. Saken i New zeeland har fått enorm mediadekning. Mange grupper og minoriteter blir dårlig behandlet i muslimske land. Uansett hvordan man prøver å fremstille dette er det uten tvil radikale muslimske grupper som er den største trusselen. Selvfølgelig skal man også være oppmerksom på andre grupper og slå hardt ned på enhver form for terror og undertrykkelse. 

Anonymkode: 8d424...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mye bare forstemmende å være vitne til i dag. Forfølgelse av kristne har pågått lenge som jeg har forstått. Det viser bare hvor mye som aldri når frem til media.

Anonymkode: 7c4fa...45e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye bare forstemmende å være vitne til i dag. Forfølgelse av kristne har pågått lenge som jeg har forstått. Det viser bare hvor mye som aldri når frem til media.

Anonymkode: 7c4fa...45e

De kristne forsvinner fra midtøsten, media bryr seg lite.

Anonymkode: ca7a4...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...