Gå til innhold

Hva skal vi leve av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

påskelilje
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En del på dette forumet skaper bare frykt og håpløshet. Hva er «vitsen»?. Dessuten tror jeg de fleste her er godt voksen. En del som har gitt opp og kanskje bare er redd for at de ikke skal få trygden sin i fremtiden ?.Det må være lite oppmuntrende for unge mennesker å lese dette. 

Anonymkode: 4201a...b94

Denne personen klarer nok ikke å se at h*n gjør dette. Det er nok lurt å overse mye av dette negative som skrives om att og om att - men innimellom alle disse innleggene med frykt og håpløshet er det av og til kloke tanker. Vedkommende blir motsagt når h*n skriver noe direkte feil, men "håpøsheten" må vi nok bare se forbi.

Jeg har tro på fremtiden! Jeg har tro på at ungdommene våre som snart blir voksne, vil ta kloke valg. Og så lenge vi andre fortsatt lever, er forbrukere og jobber og har stemmerett, må vi prøve å gjøre verden til et bedre sted nå fremover, og ta litt bedre valg enn det mange av oss har gjort den første delen av livet vårt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, påskelilje skrev:

Denne personen klarer nok ikke å se at h*n gjør dette. Det er nok lurt å overse mye av dette negative som skrives om att og om att - men innimellom alle disse innleggene med frykt og håpløshet er det av og til kloke tanker. Vedkommende blir motsagt når h*n skriver noe direkte feil, men "håpøsheten" må vi nok bare se forbi.

Jeg har tro på fremtiden! Jeg har tro på at ungdommene våre som snart blir voksne, vil ta kloke valg. Og så lenge vi andre fortsatt lever, er forbrukere og jobber og har stemmerett, må vi prøve å gjøre verden til et bedre sted nå fremover, og ta litt bedre valg enn det mange av oss har gjort den første delen av livet vårt 🙂

Har ikke forstått at det er  bare er EN person.

Anonymkode: 4201a...b94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

påskelilje
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har ikke forstått at det er  bare er EN person.

Anonymkode: 4201a...b94

Det kan vel hende at noen andre også kan være negative. Men det er særlig én person som skriver veldig mye her, og i samme stil hele tiden. Vedkommende er nok veldig ensom, og bruker DOL som sin sosiale arena. For min del må h*n bare fortsette å skrive, så lenge vi kan korrigere for direkte feilopplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alt koster penger i dag synes jeg. Sikkert også innovasjon og nytekningsarbeide. Hvor skal man ta pengene fra. Har noen antydet noe om det?

Anonymkode: 64cb6...f37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt koster penger i dag synes jeg.

Folk har aldri hatt bedre kjøpekraft, vi er aldri vært rikere.

Anonymkode: 72ae5...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt koster penger i dag synes jeg. Sikkert også innovasjon og nytekningsarbeide. Hvor skal man ta pengene fra. Har noen antydet noe om det?

Anonymkode: 64cb6...f37

Ja, mange har tanker om det, og det deles ut mye midler fra Forskningsrådet og Innovasjon Norge til nettopp slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...