Gå til innhold

Er du blant de menneskene som aldri tar ferie eller får til å ta ferie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har mye vært blant disse i livet. Men i år tar jeg tidlig påskeferie så sant helsa ikke tar nye krumspring. Skal bare være ute i hagen og nyte kan skje litt vårsol da jeg er så privilegert at jeg iallefall nå har muligheter for dette. Synes dere jeg skal la fugleskremselet stå eller er det for grusomt. Jeg har alt hørt spredte måkeskrik og kommunikasjon så fuglene har sine planer tror jeg. Kanskje ikke fugleskremselet fungerer. Det ville jo være interessant observasjon men neppe reklamasjonsgrunn selv om jeg skulle ha montert fugleskremselet helt perfekt. Interessant ville det også vært om alle flytter til naboene. De har også sagt at de er veldig begeistret for fugler og reir og styr som jeg synes har øket veldig i omfang fra tidligere år til tross for at jeg jo vet at flere arter er nesten ute.

Så jeg tar ferie.😊

Anonymkode: a9c08...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har mye vært blant disse i livet. Men i år tar jeg tidlig påskeferie så sant helsa ikke tar nye krumspring. Skal bare være ute i hagen og nyte kan skje litt vårsol da jeg er så privilegert at jeg iallefall nå har muligheter for dette. Synes dere jeg skal la fugleskremselet stå eller er det for grusomt. Jeg har alt hørt spredte måkeskrik og kommunikasjon så fuglene har sine planer tror jeg. Kanskje ikke fugleskremselet fungerer. Det ville jo være interessant observasjon men neppe reklamasjonsgrunn selv om jeg skulle ha montert fugleskremselet helt perfekt. Interessant ville det også vært om alle flytter til naboene. De har også sagt at de er veldig begeistret for fugler og reir og styr som jeg synes har øket veldig i omfang fra tidligere år til tross for at jeg jo vet at flere arter er nesten ute.

Så jeg tar ferie.😊

Anonymkode: a9c08...c2f