termos Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Jeg sliter veldig med å få til kroppshevinger i bom med overgrep. Når jeg henger helt strakt ned med armene får jeg ikke "startet" øvelsen... Har aldri trent på denne typen øvelser. Dermed er det vanskelig å trene på denne måten. Finnes det noen annen måte å trene for å bli god i kroppshevinger? Nedtrekk? Kan noen komme med noen gode tips til hvordan jeg kan trene meg til å ta i hvert fall 4-5 stk... Dette er litt viktig for meg! Takker masse for hjelp. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skadet Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Kanskje du kan forsøke med litt hjelp. Et lite dytt i starten er da begynnelsen på noe. Evt stå på noe til å begynne med. Eller så kan du starte som jentene gjør; vannrett med overtak på bom og beina på kasse. Det er avhengig av hvor lang tid du har på deg til å klare noen løft. Om du har litt tid kan det nok lønne seg å trene hyppig nedtrekk. Det ideelle er vel å øke kapasiteten ved først å øke antall repetisjoner og senere øke vektbelastningen. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnus Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Politihøgskolen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 11. april 2002 Del Skrevet 11. april 2002 Tren kroppshevinger! Nedtrekk er ikke dumt det heller, men beste måten å klare å ta mange kroppshevninger på er utvilsomt å trene det over tid. Akkurat som pushups så vil du raskt merke at du tar fler og fler og fler, ettersom du tar denne øvelsen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.