AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 Hvordan vet man at man faktisk blir manipulert? Finnes det noen sikre tegn på manipulasjon? Noe som er typisk? Hvis det er mulig å si noe generelt on dette, på generelt grunnlag. Anonymkode: c57b1...f93 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 Jeg kan ikke si noe konkret men har i arbeidslivet hørt enkelte som mener det har skjedd. Tenker vel bare at man kan manipulere seg selv også. Under mye stress. Anonymkode: 0ccd5...0a1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 Jeg føler meg ikke verdt en dritt. Noen påfører meg smerte og bekymring med vilje. Det i kombinasjon med andre ting gjør dette så sårt for meg. Jeg orker ikke mer. Anonymkode: c57b1...f93 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 Kanskje utslitthet. Jeg føler meg bare utslitt og utslitt. Hva kan man gjøre med slikt. Det kan bare bli for mange ting å reagere eller " agere" eller protestere mot. Hvem skal man gå til med sine observasjoner? Hvem skal man ringe til? Anonymkode: 0ccd5...0a1 0 Siter
laban Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje utslitthet. Jeg føler meg bare utslitt og utslitt. Man kan godt være utslitt uten å ha blitt manipulert av noen. 0 Siter
laban Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Finnes det noen sikre tegn på manipulasjon? Noe som er typisk? Hvis man gang på gang ender opp med å gjøre som en bestemt person ønsker, selv om man er uenig eller egentlig ikke ønsker det - og selv om personen egentlig ikke har noen "makt" (altså ikke er ens sjef eller noe sånt)? 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 I løpet av de siste årene har jeg erfart at jeg skal holde avstand til mennesker som flyter på sjarmen. Typisk for disse er at de omfavner deg fullstendig ved første møte. Oppfører seg som de er bestevenn uten å egentlig kjenne deg. Mye ros og skryt for ingenting og henter frem de få tingene de vet om meg som om det er noe vi har opplevd sammen. Anonymkode: 2e9c6...8bf 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 Hvis der ikke er noe alternativ da? Ingen jobb for eksempel eller annet alternativ som er realistisk? Alt er ikke så lett når alt går galt og kanskje ikke ekspertene kan svare eller vet... Anonymkode: 0ccd5...0a1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: I løpet av de siste årene har jeg erfart at jeg skal holde avstand til mennesker som flyter på sjarmen. Typisk for disse er at de omfavner deg fullstendig ved første møte. Oppfører seg som de er bestevenn uten å egentlig kjenne deg. Mye ros og skryt for ingenting og henter frem de få tingene de vet om meg som om det er noe vi har opplevd sammen. Anonymkode: 2e9c6...8bf Han som kjøpte hybelleiligheten min var nettopp slik. Ikke det jeg ønsker ham og familien hans alt godt. Håper barna tar seg mere av ham. Han skrøt mye av dem. Anonymkode: 0ccd5...0a1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 https://www.msn.com/nb-no/livsstil/forhold/blir-du-styrt-av-noen-andre-20-tegn-på-at-du-blir-manipulert/ss-BBFUgPL#image=1 Veldig mye gjenkjennelig her som gjorde at jeg kuttet ut en mangeårig venn i fjor. Anonymkode: 86d13...a5d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.