AnonymBruker Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 Hei, gikk ned en god del på medisin for 2 dager siden, neste dag ble jeg veldig energisk, satt i dusjen å det kjentes ut som jeg har tatt mdma, trang til å synge eller plystre, røre meg, gjorde mye på en gang å glemte hva jeg skulle gjøre, store øyne, fikk en trang til å være sosial,snakke rart og le av alt, har ikke følt meg så våken på mange måneder, fikk ikke sove denne natta da jeg fikk kreativ boost, hodet var klinkende klart. Jeg fikk mye rare tanker som jeg satt å lo av, alt gikk i 100kmt. Dette er normalt ikke meg, mange reagerte på det da jeg egentlig er zombie ellers. Kan dette være hypomani? Psykologen min var redd for det. Men det varte bare i ca 24timer, ikke ov er mange dager. Anonymkode: 62861...2a6 0 Siter
kupton Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 For hypomani/mani i bipolar lidelse gjelder et det ikke skal skyldes rusmidler. Legemidler inntatt i langt større doser enn forskrevet av lege vil havne i samme gata. 0 Siter
Drømmeautomat Skrevet 28. mars 2019 Skrevet 28. mars 2019 Var det et SSRI du gikk ned på kanskje? Jeg har opplevd å bli litt som du beskriver når jeg har slutta med SSRI. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 Skrevet 30. mars 2019 Det var antipsykotika jeg gikk ned på. Anonymkode: 62861...2a6 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.