Gå til innhold

Visninger og valg av leietakere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er synd det skal være vanskelig å finne leilighet. Men håper på at vi finner en. Høres ut som om det er utleiers marked... 

Anonymkode: f6bc9...eb4

Har dere prøvd å selv annonsere etter leilighet?

Anonymkode: fb6f3...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nicklusheletida
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og kjæresten min leter etter leilighet. For noen dager siden fikk jeg beskjed om at vi kunne komme på visning men jeg måtte jobbe. Jeg har mye vakter på kveldene og dermed klaffer det seg ikke så lett.  Kjæresten min gikk på visningen. Men det virket som om utleieren synes det var rart at jeg ikke kom. 

Jeg tenker også på dette med valg av leietakere. Og om det er stor kamp om hver leilighet? Noen som har drevet med dette eller vet litt om det ? 

Anonymkode: f6bc9...eb4

Jeg leier ut gjennom utleiemegleren, men hvis jeg skulle leid ut på egen hånd, ville jeg foretrukket å treffe de som skal bo der for å danne meg et inntrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere prøvd å selv annonsere etter leilighet?

Anonymkode: fb6f3...bae

Jeg vurderer å annonsere etter leilighet. 

9 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg leier ut gjennom utleiemegleren, men hvis jeg skulle leid ut på egen hånd, ville jeg foretrukket å treffe de som skal bo der for å danne meg et inntrykk.

Jepp det er dette med inntrykk. Jeg er selv redd for at jeg skaper dårlig inntrykk. Men jeg har alltid hatt en følelse om at jeg ikke gjør. Men man vet jo aldri. Kjæresten min er en flott og hyggelig mann. Det kan også gå på kjemi. Det er ikke sikkert at utleier følte kjemi. Men vi får forsøke vårt beste videre og håpe på at noen vil leie ut til oss. 

Anonymkode: f6bc9...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vurderer å annonsere etter leilighet. 

Jepp det er dette med inntrykk. Jeg er selv redd for at jeg skaper dårlig inntrykk. Men jeg har alltid hatt en følelse om at jeg ikke gjør. Men man vet jo aldri. Kjæresten min er en flott og hyggelig mann. Det kan også gå på kjemi. Det er ikke sikkert at utleier følte kjemi. Men vi får forsøke vårt beste videre og håpe på at noen vil leie ut til oss. 

Anonymkode: f6bc9...eb4

Hvorfor skulle du skape dårlig inntrykk ?

Når jeg sier at jeg vil danne meg et inntrykk, går det på slike ting som Lillemus er inne på. 

Jeg vil ikke at leiligheten min skal bli nedrøkt, jeg ønsker ikke leieboere som kan lage bråk for naboene osv.

Så lenge du ser velstelt og normal ut, dere har inntekt, er ikke- røykere, så skulle det vel ikke være noe problem.

Jeg ville ikke ønsket kjæledyr heller, men alle er ikke like streng på dette som meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thebutterfly
4 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Hvorfor skulle du skape dårlig inntrykk ?

Når jeg sier at jeg vil danne meg et inntrykk, går det på slike ting som Lillemus er inne på. 

Jeg vil ikke at leiligheten min skal bli nedrøkt, jeg ønsker ikke leieboere som kan lage bråk for naboene osv.

Så lenge du ser velstelt og normal ut, dere har inntekt, er ikke- røykere, så skulle det vel ikke være noe problem.

Jeg ville ikke ønsket kjæledyr heller, men alle er ikke like streng på dette som meg.

 

Men vet jo aldri hvilke inntrykk folk får. Men kan stelle seg men noen kan fremstå som ustellt uansett. Man vet aldri med inntrykk. 

Endret av Thebutterfly
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Det ble rotete med en på visning. Vi må gå begge på visning heretter. 

Vi ringer ikke. Kjæresten forsøkte to / tre ganger uten å få svar. Han sendte en melding om den men fikk aldri svar. Kjæresten følte at han pratet så fint med utleier på visning så han ble litt skuffet  

Men pleide du å ignorere dem som har vært på visning ? Synes at han kunne svart.  Men heretter går vi begge på visning. :) og nå leter vi etter noe annet. 

Anonymkode: f6bc9...eb4

Det er mange år siden vi hadde noen på visning og da var det kjæresten som tok seg av det (det er hans hus), så jeg har ingen direkte erfaring med det. Men legg det bak dere og gå begge to på visninger heretter så ordner det seg nok. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Thebutterfly skrev:

Men vet jo aldri hvilke inntrykk folk får. Men kan stelle seg men noen kan fremstå som ustellt uansett. Man vet aldri med inntrykk. 

Joda, men for å sette det litt på spissen så klarer ikke en uflidd stor-røyker å skjule det så godt selv om vedkommende er nydusjet og har tatt på seg nyvaskede klær. De som røyker stinker uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...