Gjest GI Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Har lest i boka naturlig slank at proteinberiket spagettei ikke har så høy glykemisk indeks, men jeg har ikke funnet det hverken i matvarebutikker eller på en helsekostbutikk jeg var i. Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i det, har det noe spesielt namn? Takk for evt. svar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leoline Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Jeg husker ikke navnet på spaghettien, men jeg pleide å spise den før. Da fant jeg den i utenlandske matvarebutikker på Grønland/Tøyen, der har de mest utvalg i pasta! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest punkyB Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Spaghetti av durumhvete har vel lav GI - det står jo såfall utenpå pakken - og det finnes mange forskjellige typer. Den ferske pastaen er vel av durumhvete feks. Proteinberiket aner jeg ikke hva er ..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Spaghetti av durumhvete har vel lav GI - det står jo såfall utenpå pakken - og det finnes mange forskjellige typer. Den ferske pastaen er vel av durumhvete feks. Proteinberiket aner jeg ikke hva er ..... Hei PunkyB, "Proteinberiket" betyr, i praksis, bare at de ikke har fjernet insektene fra durumhveten, slik at de også er en del av pastaen. ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest punkyB Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Hei PunkyB, "Proteinberiket" betyr, i praksis, bare at de ikke har fjernet insektene fra durumhveten, slik at de også er en del av pastaen. ;-) Med vennlig hilsen hehe Er det derfor den har litt forskjellig farge og da ? Alt etter hvilke insekter som sitter på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 hehe Er det derfor den har litt forskjellig farge og da ? Alt etter hvilke insekter som sitter på? Nettopp! :-) Det varierer selvsagt med sesongen også, og hvor langt insektene har utviklet seg. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.