lillegutt_80 Skrevet 13. april 2019 Skrevet 13. april 2019 1 minutt siden, kupton skrev: Kjemi eller ikke - 6-7 konsultasjoner på et år er meningsløst. Helt enig 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 14. april 2019 Skrevet 14. april 2019 Vi har nok alle våre ting i dag som krever sitt. I media er det jo kommet frem at det er et stort etterslep og store ressurser som nå trengs til videreutdanning og opplæring. 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 14. april 2019 Skrevet 14. april 2019 Er det noe galt så koker det ofte ned til å handle om rutiner. Jeg tenkte slik en gang i tiden sjøl ,men i dag vet jeg ikke. Enkelte skylder på nødvendige omstillinger men jeg vet ikke det heller i 2019.Vi har alle våre ting i dag tror jeg bare som krever sitt. Ressuspersonene er ofte oppe i de samme situasjoner virker som de som de skal hjelpe og har vært det lenge uten at noen varsler er nådd frem til rette vedkommende virker det som på meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.