Gjest elina777 Skrevet 22. april 2019 Skrevet 22. april 2019 Jeg slet med å finne veien hjem i mani og et under jeg klarte flyreisen fra Tyrkia, men da var jeg psykotisk også 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 Skrevet 22. april 2019 26 minutter siden, elina777 skrev: Jeg slet med å finne veien hjem i mani og et under jeg klarte flyreisen fra Tyrkia, men da var jeg psykotisk også Det kan jeg tenke meg. Jeg er vanligvis ikke den mest bereiste, men i mani så kan jeg finne på å reise langt av sted uten videre. Anonymkode: de3bc...f93 0 Siter
kupton Skrevet 22. april 2019 Skrevet 22. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg be om ny vurdering hos behandler eller er dette noe behandleren gjør på eget initiativ? Jeg håper og tror at dette skjer på behandlerens eget initiativ. Hvis det ikke skjer, kan du etterspørre det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. april 2019 Skrevet 22. april 2019 7 minutter siden, kupton skrev: Jeg håper og tror at dette skjer på behandlerens eget initiativ. Hvis det ikke skjer, kan du etterspørre det. Takk og takk for din hjelp kupton! Anonymkode: de3bc...f93 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.