Gå til innhold

nok trening?

Gjest vil ned i vekt

Anbefalte innlegg

Gjest vil ned i vekt

Dette trener jeg:

Mandag: masse mageøvelser, 30 minutter på steppemaskin, 20 minutter jogging

tirsdag: 2 timer gym på skolen

Onsdag: treningsfri, bare mageøvelser

torsdag: det samme som mandag

fredag: 1 time aerobic, 30 minutter steppemaskin

lørdag: mageøvelser

søndag: 1 times gåtur

dette spiser jeg:

frokost: en brødskive med sjokade( er sjokoman)

lunsj: en brødksive eller to med leverpostei

mellom: en banan

vanlig posjon middag med potet, fisk/kjøtt, masse grønnsaker

kvelds: en frukt

vil gå ned 5 kilo..hvor lang tid vil det sånn ca ta? er ikke så overvektig heller, så jeg satser på 1 kilo i uka, eller er det for mye?

Håper noen kan gi meg noen råd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Det er lurt å variere treningen din, og legge inn litt mer varierte styrkeøvelser i tillegg til den andre treningen.. dessuten vil jeg anbefale å trene styrke først, etterfulgt av ca. 30 min på f.eks. steppe-maskin, sykkel el.l.

Når det gjelder kost, så er det mest gunstig spise lite og ofte. Kjøtt,fisk og grønnsaker er bra. I tillegg bør du spise grovbrød og magert pålegg. Kutt ut alt søtt, ta heller en dag i uka hvor du spiser hva du vil! Og drikk MASSE vann! Det er med på å "rense" kroppen for avfallsstoffer og gir deg dessuten en metthetsfølelse.

Forandringer skjer ikke over natta, men hvis man er tålmodig, og lager seg rutiner man klarer å følge, så lykkes du nok til slutt!

Lykke til:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...