Gjest vil ned i vekt Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Dette trener jeg: Mandag: masse mageøvelser, 30 minutter på steppemaskin, 20 minutter jogging tirsdag: 2 timer gym på skolen Onsdag: treningsfri, bare mageøvelser torsdag: det samme som mandag fredag: 1 time aerobic, 30 minutter steppemaskin lørdag: mageøvelser søndag: 1 times gåtur dette spiser jeg: frokost: en brødskive med sjokade( er sjokoman) lunsj: en brødksive eller to med leverpostei mellom: en banan vanlig posjon middag med potet, fisk/kjøtt, masse grønnsaker kvelds: en frukt vil gå ned 5 kilo..hvor lang tid vil det sånn ca ta? er ikke så overvektig heller, så jeg satser på 1 kilo i uka, eller er det for mye? Håper noen kan gi meg noen råd.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playgirl Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Hei! Det er lurt å variere treningen din, og legge inn litt mer varierte styrkeøvelser i tillegg til den andre treningen.. dessuten vil jeg anbefale å trene styrke først, etterfulgt av ca. 30 min på f.eks. steppe-maskin, sykkel el.l. Når det gjelder kost, så er det mest gunstig spise lite og ofte. Kjøtt,fisk og grønnsaker er bra. I tillegg bør du spise grovbrød og magert pålegg. Kutt ut alt søtt, ta heller en dag i uka hvor du spiser hva du vil! Og drikk MASSE vann! Det er med på å "rense" kroppen for avfallsstoffer og gir deg dessuten en metthetsfølelse. Forandringer skjer ikke over natta, men hvis man er tålmodig, og lager seg rutiner man klarer å følge, så lykkes du nok til slutt! Lykke til:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.