Gå til innhold

Islam.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Hva syns dere om islam som religion? Er det fredens religion?

De steiner jo kvinner som blir voldtatt og homofili er ikke lov,kvinner er undertrykt. Nei den reigionen liker jeg ikke,men man må jo bare akseptere det. Andres tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Islam er ingen god religion. Kombinert med lavere intelligens kan det bli katastrofalt. 

Anonymkode: 6a6e6...dfc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva syns dere om islam som religion? Er det fredens religion?

De steiner jo kvinner som blir voldtatt og homofili er ikke lov,kvinner er undertrykt. Nei den reigionen liker jeg ikke,men man må jo bare akseptere det. Andres tro. 

Skal man akseptere middelaldersk barbari bare fordi religioner skal fritas for kritikk?

Anonymkode: 3c40b...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal man akseptere middelaldersk barbari bare fordi religioner skal fritas for kritikk?

Anonymkode: 3c40b...490

Nei jjeg syns ikke det burde være sånn, men hva skal man gjøre med det? De er oppdratt til dette, det er deres land og lover. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
37 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva syns dere om islam som religion? Er det fredens religion?

De steiner jo kvinner som blir voldtatt og homofili er ikke lov,kvinner er undertrykt. Nei den reigionen liker jeg ikke,men man må jo bare akseptere det. Andres tro. 

Ingen stor tilhenger av islam nei. Er jo å gå tilbake noen tusen år i tid, mye som var ille da, og siden det er guds ord må vi ha det like ille fortsatt, angivelig. Det blir rett og slett for dumt.

Og folk som tror at ideologier må respekteres fordi de inneholder "gud", bør ta seg en tenkepause. Hitler kunne jo også kalt arierne guds utvalgte, godt mulig han gjorde det også har ikke lest meg opp, men bare fordi noen kobler gud inn i forferdelige ting, gjør det ikke mindre forferdelig.

"Gud" har vært et skalkeskjul gjennom tidene for folk som vil gjøre slemme ting, gjemmer seg bak gud for å få makt og innflytelse, for seg selv

Ingen stor tilhenger og synes vi ikke bør tillatte innvandring fra folk som ønsker å ta oss tilbake til middelalderen, de får bare kose seg i områdene som er som de var i den tiden, hvis det er det de foretrekker så flott for dem kos dere, men ikke send det til Norge vi klarer oss fint uten

Anonymkode: 63030...16d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
37 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jjeg syns ikke det burde være sånn, men hva skal man gjøre med det? De er oppdratt til dette, det er deres land og lover. 

Skal man godta det av den grunn? Minner om den kulturelle, økonomiske og politiske boikotten av Sør-Afrika pga apartheid. En tilsvarende boikott av muslimske land med sharia-lover burde være på sin plass. Men ting som gjøres i religionens navn er åpenbart hevet over slikt.

Anonymkode: 3c40b...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen stor tilhenger av islam nei. Er jo å gå tilbake noen tusen år i tid, mye som var ille da, og siden det er guds ord må vi ha det like ille fortsatt, angivelig. Det blir rett og slett for dumt.

Og folk som tror at ideologier må respekteres fordi de inneholder "gud", bør ta seg en tenkepause. Hitler kunne jo også kalt arierne guds utvalgte, godt mulig han gjorde det også har ikke lest meg opp, men bare fordi noen kobler gud inn i forferdelige ting, gjør det ikke mindre forferdelig.

"Gud" har vært et skalkeskjul gjennom tidene for folk som vil gjøre slemme ting, gjemmer seg bak gud for å få makt og innflytelse, for seg selv

Ingen stor tilhenger og synes vi ikke bør tillatte innvandring fra folk som ønsker å ta oss tilbake til middelalderen, de får bare kose seg i områdene som er som de var i den tiden, hvis det er det de foretrekker så flott for dem kos dere, men ikke send det til Norge vi klarer oss fint uten

Anonymkode: 63030...16d

Ja det er ikke bra at de kommer til Norge, de ser jo på norske jenter som horer. 

Og Gud er lys og kjærlighet,hen ville aldri gjort noen vondt. Alt som er vondt på jorden er menneskeskapt,inkludert flommer og jordskjelv. Vi utsletter oss selv ved å tenke negativt om hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skal man godta det av den grunn? Minner om den kulturelle, økonomiske og politiske boikotten av Sør-Afrika pga apartheid. En tilsvarende boikott av muslimske land med sharia-lover burde være på sin plass. Men ting som gjøres i religionens navn er åpenbart hevet over slikt.

Anonymkode: 3c40b...490

Nei det er ikke rett å godta det. Bare tenker de er oppdratt til å være sånn, vanskelig å snu det da. De vil bli rammet av katastrofer. De forkynner ikke Guds vilje. Guds vilje er lys og kjærlighet,at vi alle skal leve sammen i fred og makelighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei det er ikke rett å godta det. Bare tenker de er oppdratt til å være sånn, vanskelig å snu det da. De vil bli rammet av katastrofer. De forkynner ikke Guds vilje. 

Hva som er "guds" vilje vet hverken du eller islamistene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, slabbedask skrev:

Hva som er "guds" vilje vet hverken du eller islamistene.

Jo det går an å følge Guds plan, det er paradis på jord. Men vi mennesker skjønner ikke det, vi bare ødelegger jorden og oss selv. Destruktiv rase. Men jeg vet hva Gud vil for jeg har en interplanetarisk sjel,de har det bedre på andre planeter enn på jorden. Der lever de i harmoni og kjærlighet, og kommuniserer telepatisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
28 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jo det går an å følge Guds plan, det er paradis på jord. Men vi mennesker skjønner ikke det, vi bare ødelegger jorden og oss selv. Destruktiv rase. Men jeg vet hva Gud vil for jeg har en interplanetarisk sjel,de har det bedre på andre planeter enn på jorden. Der lever de i harmoni og kjærlighet, og kommuniserer telepatisk. 

Jeg ble kommunisert med telepatisk av en gutt som satt i senga mi, tolket han til å være en hjelper. Han ba meg kjøpe bibelen på onsdag når hiv-testen kom med et bra svar altså negativ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, elina777 skrev:

Jeg ble kommunisert med telepatisk av en gutt som satt i senga mi, tolket han til å være en hjelper. Han ba meg kjøpe bibelen på onsdag når hiv-testen kom med et bra svar altså negativ

Du må lytte til hva ditt hjerte sier, og ditt høyere selv. Det er telepatiske beskjeder. Jeg tror ikke på det som står i bibelen, men noe ab det er vel riktig. 

Var det en gutt som bare du så? 

Min døde bror stod en gang ved enden av sengen min, jeg hadde utrolig vondt i en tann de ikke hadde klart å trekke og det var betennelse. Trodde jeg skulle dø, han sa telepatisk "Det vil gå bra". Roet meg litt da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du må lytte til hva ditt hjerte sier, og ditt høyere selv.

Mulig det er det islamistene gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, slabbedask skrev:

Mulig det er det islamistene gjør?

DE tror de hører på allah de, men er det en god Gud? Gud er lys og kjærlighet! ❤️ 

De leser i koranen og tror det er sannheten, religioner har noe sannhet i seg men ikke hele sannheten. Den får vi ved å lytte til hjertet, hjertet vet hva som er rett. Det er lys/Gud i hjertet vårt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

DE tror de hører på allah de, men er det en god Gud? Gud er lys og kjærlighet! ❤️ 

De leser i koranen og tror det er sannheten, religioner har noe sannhet i seg men ikke hele sannheten. Den får vi ved å lytte til hjertet, hjertet vet hva som er rett. Det er lys/Gud i hjertet vårt. 

Mener du ja. Andre mener noe helt annet, og tror også de sitter på sannheten. Det er det som er så skummelt med religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 minutter siden, slabbedask skrev:

Mener du ja. Andre mener noe helt annet, og tror også de sitter på sannheten. Det er det som er så skummelt med religion.

Jeg tror ikke på noen religion,de er menneskeskapt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elina777
45 minutter siden, stjernestøv skrev:

Du må lytte til hva ditt hjerte sier, og ditt høyere selv. Det er telepatiske beskjeder. Jeg tror ikke på det som står i bibelen, men noe ab det er vel riktig. 

Var det en gutt som bare du så? 

Min døde bror stod en gang ved enden av sengen min, jeg hadde utrolig vondt i en tann de ikke hadde klart å trekke og det var betennelse. Trodde jeg skulle dø, han sa telepatisk "Det vil gå bra". Roet meg litt da. 

Ene natta var det en jente som satt i senga, uten å si noe, neste natt gutten og han hadde rett, hiv testen var negativ så jeg kjøpte en bibel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, elina777 skrev:

Ene natta var det en jente som satt i senga, uten å si noe, neste natt gutten og han hadde rett, hiv testen var negativ så jeg kjøpte en bibel

Ok. Jeg opplevde en mann en gang jeg var innlagt, han var på rommet der. Kanskje selvmord,han var veldig sex fiksert. Da jeg flyttet til en annen avdeling og et annet rom var han ikke der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Worrisome Plenty

Islam er en ond religion. Det viser bare hvordan terrorister dreper barn, homser, kvinner, menn fordi de har en annen tro, legning, eller kvinnen velger seg en kjæreste som ikke er muslim. Muslimske menn kan nesten gjøre som de vil, kvinnene skal dekke seg til å ikke bli sammen med en "vantro". Dette greiene her slipper vi inn i landet vårt. Jeg kan ikke forstå det.

 

Selvfølgelig er ikke alle muslimer terrorister, men mange er for blasfemistraff og slike ting. En muslim trenger ikke være troende, og kan leve som andre. Men det er disse sjeggette kjortel islamistene som finner salighet i sharia, jihad og streng tolkning av religionen som er ontet.

 

Kristendommen har ikke helt rent rulleblad den heller. Men det er forskjell på Jesus og Muhammed. Jesus var en forvirret men ganske fredelig mann. Muhammed var en krigsherre. Så dette skiller religionene og gjør de svært forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...