Gå til innhold

Islam.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
30 minutter siden, stjernestøv skrev:

:D 

Du tenker privat treff? Jeg KAN prøve å avlyse et annet møte på tirsdag, det virker som om du ikke har lyst til å dele 'vår' greie med andre?

Eller tar jeg fullstendig feil her? Du foretrekker forumet? Blir nesten litt forvirret...

Fint om vi kan få avklart det litt fort, for om vi sier tirsdag bør jeg nesten være tidlig ute og avlyse allerede i dag pr e-post.

Anonymkode: d9a3e...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tenker privat treff? Jeg KAN prøve å avlyse et annet møte på tirsdag, det virker som om du ikke har lyst til å dele 'vår' greie med andre?

Eller tar jeg fullstendig feil her? Du foretrekker forumet? Blir nesten litt forvirret...

Fint om vi kan få avklart det litt fort, for om vi sier tirsdag bør jeg nesten være tidlig ute og avlyse allerede i dag pr e-post.

Anonymkode: d9a3e...9ec

Kanskje hun ikke synes dette er så morsomt lenger

Anonymkode: 821fa...0a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun ikke synes dette er så morsomt lenger

Anonymkode: 821fa...0a5

Det tviler jeg på, hun er glad i en diskusjon og islam er et tema man ikke blir lei av så fort.

Syns det virker som du er sjalu på det jeg og Stjernejenta har sammen, og det faktum at vi har utviklet et varmt og genuint vennskap.

Syns helt ærlig det er litt smålig av deg, selvom jeg ikke vet hvem du er.

Anonymkode: d9a3e...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tviler jeg på, hun er glad i en diskusjon og islam er et tema man ikke blir lei av så fort.

Syns det virker som du er sjalu på det jeg og Stjernejenta har sammen, og det faktum at vi har utviklet et varmt og genuint vennskap.

Syns helt ærlig det er litt smålig av deg, selvom jeg ikke vet hvem du er.

Anonymkode: d9a3e...9ec

Nei jeg syns ikke det er morsomt lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei jeg syns ikke det er morsomt lenger....

Nå må jeg være ærlig her. Har du ikke lyst til å diskuterer islam lenger??

Blir faktisk litt såret, jeg syns vi var inne på et spennende spor, og jeg har faktisk blitt glad i deg.

Og så dette? Jeg forstår ikke helt hva det betyr...

Anonymkode: d9a3e...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det går politikk i religion. Noe som gjør religion så kontroversiell  ofte og skaper bare uro. Politikk av i dag kan man ikke ta seriøst føler jeg.

Anonymkode: 4c0aa...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I dag er det bare banditter overalt. Ikke spesielt fra islamrelgionutøvere synes jeg.

Anonymkode: 4c0aa...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Banditter på alle kanter bare synes jeg.

Tro eller ikke- tro. Alle har vi vårt tror jeg bare.😁

Anonymkode: 4c0aa...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er mye rare ideer i alle typer religioner synes jeg og alt trenger man ikke av rare ideer føler jeg.

Anonymkode: 4c0aa...d75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...