Gå til innhold

Islam.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv
1 time siden, Worrysome plenty skrev:

Islam er en ond religion. Det viser bare hvordan terrorister dreper barn, homser, kvinner, menn fordi de har en annen tro, legning, eller kvinnen velger seg en kjæreste som ikke er muslim. Muslimske menn kan nesten gjøre som de vil, kvinnene skal dekke seg til å ikke bli sammen med en "vantro". Dette greiene her slipper vi inn i landet vårt. Jeg kan ikke forstå det.

 

Selvfølgelig er ikke alle muslimer terrorister, men mange er for blasfemistraff og slike ting. En muslim trenger ikke være troende, og kan leve som andre. Men det er disse sjeggette kjortel islamistene som finner salighet i sharia, jihad og streng tolkning av religionen som er ontet.

 

Kristendommen har ikke helt rent rulleblad den heller. Men det er forskjell på Jesus og Muhammed. Jesus var en forvirret men ganske fredelig mann. Muhammed var en krigsherre. Så dette skiller religionene og gjør de svært forskjellige.

Enig i dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
På 30.4.2019 den 14.08, stjernestøv skrev:

Hva syns dere om islam som religion? Er det fredens religion?

De steiner jo kvinner som blir voldtatt og homofili er ikke lov,kvinner er undertrykt. Nei den reigionen liker jeg ikke,men man må jo bare akseptere det. Andres tro. 

Du stjernejenta, du stjernejenta.

Islam er noe for seg selv. Gud er god, det er alt man vet.

Her sitter vi i hver vår stue med noe godt i glasset, det er mai, og livet leker.

Men, hva vet man? Er Islam for alle eller bare Muhammad? Hva vil vi?

Glad i deg. 

Anonymkode: d9a3e...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du stjernejenta, du stjernejenta.

Islam er noe for seg selv. Gud er god, det er alt man vet.

Her sitter vi i hver vår stue med noe godt i glasset, det er mai, og livet leker.

Men, hva vet man? Er Islam for alle eller bare Muhammad? Hva vil vi?

Glad i deg. 

Anonymkode: d9a3e...9ec

Vi vil ikke ha islam som reliogion :( 

Glad i meg hehe :D Jaja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, stjernestøv skrev:

Vi vil ikke ha islam som reliogion :( 

Glad i meg hehe :D Jaja. 

Islam er en religion, og det er i og for seg bra. Når man ser på solen, så ser man både Gud, Jesus og Muhammad den store profetien.

Vi kan ikke la oss styre av dette, det er bare slik det er. Det står skrevet også. Men, er det bra?

Glad i deg også, det skal du vite. Takk for all støtte.

Anonymkode: d9a3e...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Islam er en religion, og det er i og for seg bra. Når man ser på solen, så ser man både Gud, Jesus og Muhammad den store profetien.

Vi kan ikke la oss styre av dette, det er bare slik det er. Det står skrevet også. Men, er det bra?

Glad i deg også, det skal du vite. Takk for all støtte.

Anonymkode: d9a3e...9ec

Lys og kjærlighet er bra ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 timer siden, stjernestøv skrev:

Lys og kjærlighet er bra ❤️ 

Ja, det kan man virkelig si. Har tenkt på dette med Islam i hele natt...

Hvem var det egentlig som sa at Mohammed skulle gå opp på berget og gjete sauen frem til krybben? Var det Johannes Døperen eller Ismail?

Skal vi noen gang få svar på dette? Jeg undres og jeg undres jeg Stjernejenta mi.

Takk for støtte! Love you!

Anonymkode: d9a3e...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan man virkelig si. Har tenkt på dette med Islam i hele natt...

Hvem var det egentlig som sa at Mohammed skulle gå opp på berget og gjete sauen frem til krybben? Var det Johannes Døperen eller Ismail?

Skal vi noen gang få svar på dette? Jeg undres og jeg undres jeg Stjernejenta mi.

Takk for støtte! Love you!

Anonymkode: d9a3e...9ec

Det vet jeg ikke noe om. 

Takk i likeså, vet ikke hvem du er siden du er anonym. Men det er ikke galt å spre kjærlighet,love you too ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, stjernestøv said:

Det vet jeg ikke noe om. 

Takk i likeså, vet ikke hvem du er siden du er anonym.

Høres ut som Tristann/Pepan.

Anonymkode: c1a2f...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som Tristann/Pepan.

Anonymkode: c1a2f...47b

OK. Lenge siden han har vært her med nick. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Det vet jeg ikke noe om. 

Takk i likeså, vet ikke hvem du er siden du er anonym. Men det er ikke galt å spre kjærlighet,love you too ❤️ 

Det er rart med det. Føler det litt er skjebnen som har bragt oss to sammen pga islam, hvem skulle trodd du?

Tenkte faktisk å lese litt i koranen, den store bok, i aften, så jeg har litt bedre grunnlag for å fortsette denne diskusjonen. Føler jeg vet noe, men ikke nok. 

Så kan vi jo begge tygge på videre diskusjonsgrunnlag, vi to har nok en spennende fremtid i vente skal du se!!!!

Anonymkode: d9a3e...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er rart med det. Føler det litt er skjebnen som har bragt oss to sammen pga islam, hvem skulle trodd du?

Tenkte faktisk å lese litt i koranen, den store bok, i aften, så jeg har litt bedre grunnlag for å fortsette denne diskusjonen. Føler jeg vet noe, men ikke nok. 

Så kan vi jo begge tygge på videre diskusjonsgrunnlag, vi to har nok en spennende fremtid i vente skal du se!!!!

Anonymkode: d9a3e...9ec

Hehe :D Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, stjernestøv skrev:

Hehe :D Masse lykke til!!!

Tusen takk, du får virkelig sagt det på en fin og inkluderende måte.

Skal vi fortsette diskusjonen her på forumet eller ta det privat? Har tenkt litt på det og for meg er det kanskje best å fortsette på forumet, har litt trangt om plassen her hjemme. Eller vi skulle vi tatt det hos deg?

Om vi velger å ta det privat har jeg ikke anledning før tidligst onsdag, så det er kanskje best å fortsette her? 

Jeg kaster ut en brannfakkel, over til deg nå!

Anonymkode: d9a3e...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk, du får virkelig sagt det på en fin og inkluderende måte.

Skal vi fortsette diskusjonen her på forumet eller ta det privat? Har tenkt litt på det og for meg er det kanskje best å fortsette på forumet, har litt trangt om plassen her hjemme. Eller vi skulle vi tatt det hos deg?

Om vi velger å ta det privat har jeg ikke anledning før tidligst onsdag, så det er kanskje best å fortsette her? 

Jeg kaster ut en brannfakkel, over til deg nå!

Anonymkode: d9a3e...9ec

Hm du er en snodig type du ;) 

Tror du troller litt nå...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
59 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hm du er en snodig type du ;) 

Tror du troller litt nå...

 

Hihi, neida, bare glad i folk og en god og givende diskusjon. 

Men, hva tenker du angående videre kollokvier?

Anonymkode: d9a3e...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minute ago, AnonymBruker said:

 

Men, hva tenker du angående videre kollokvier?

Anonymkode: d9a3e...9ec

Og der skal det pattes peper.

Anonymkode: c1a2f...47b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hihi, neida, bare glad i folk og en god og givende diskusjon. 

Men, hva tenker du angående videre kollokvier?

Anonymkode: d9a3e...9ec

Satale om koranen?

Jeg har ikke lest den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, stjernestøv skrev:

Satale om koranen?

Jeg har ikke lest den :) 

Nei, ikke koranen, men islam selvfølgelig, det var jo her vennskapet vårt oppsto. Ganske utrolig at noe så vakkert og skjørt, startet på denne måten syns jeg.

Men, er vi enige om at vi fortsetter her på forumet da? Og ikke privat i denne omgang?

Forstår om du heller vil ta det privat, men det blir vanskelig denne uken for meg, så får heller de som ikke er med i vår 'gjeng' bare få med seg diskusjonen, hoho...

Jeg har også i natt tenkt mye på islam, men også livet generelt. Hvor rart og tilfeldig alt er. At vi to treffes på et forum osv. Veldig spesielt, men også fint, faktisk rørende er det.

Anonymkode: d9a3e...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke koranen, men islam selvfølgelig, det var jo her vennskapet vårt oppsto. Ganske utrolig at noe så vakkert og skjørt, startet på denne måten syns jeg.

Men, er vi enige om at vi fortsetter her på forumet da? Og ikke privat i denne omgang?

Forstår om du heller vil ta det privat, men det blir vanskelig denne uken for meg, så får heller de som ikke er med i vår 'gjeng' bare få med seg diskusjonen, hoho...

Jeg har også i natt tenkt mye på islam, men også livet generelt. Hvor rart og tilfeldig alt er. At vi to treffes på et forum osv. Veldig spesielt, men også fint, faktisk rørende er det.

Anonymkode: d9a3e...9ec

Liker bare ikke de som er så ekstreme islamister :( Og jeg ser jo hvordan det er i land der islam styrer. 

Livet er som det er,forstå det den som kan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
41 minutter siden, stjernestøv skrev:

Liker bare ikke de som er så ekstreme islamister :( Og jeg ser jo hvordan det er i land der islam styrer. 

Livet er som det er,forstå det den som kan. 

Nei, det er jo akkurat der problemet er, det er ikke til å fatte. Muhammad var sikkert en fin mann, men alt er jo ute av kontroll. Det har gått for langt.

Samtidig er jeg jo nå faktisk nesten takknemlig for at islam finnes, ellers hadde jeg jo ikke møtt deg, og du ikke meg!!!

Men uansett, hvor skal vi fortsette diskusjonen? Heller du mer mot privat så kan jeg prøve å få det til på torsdag evt. Alt for deg vet du ;)

Anonymkode: d9a3e...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det er jo akkurat der problemet er, det er ikke til å fatte. Muhammad var sikkert en fin mann, men alt er jo ute av kontroll. Det har gått for langt.

Samtidig er jeg jo nå faktisk nesten takknemlig for at islam finnes, ellers hadde jeg jo ikke møtt deg, og du ikke meg!!!

Men uansett, hvor skal vi fortsette diskusjonen? Heller du mer mot privat så kan jeg prøve å få det til på torsdag evt. Alt for deg vet du ;)

Anonymkode: d9a3e...9ec

:D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...