Gå til innhold

Verbal styrke fordel når du sliter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Med fare for å høres ut som en hjelpetrengende spekulant ! For å få hjelp eller ikke hjelp virker det som du må gjennom en ganske duger mølle du lett kan være mørbanket før du kommer på utsiden av . 

Føler ikke jeg har mye å ruttt med når det kommer til å legge ut om nyanser i bedring og ikke bedring ..slikt må til for å bli fanget opp av prioriteringsveiledere ... og hva i orker ikke snakke egentlig , men nå begynte jeg å skrive . 

det siste følt meg rotete i hodet og mer eller mindre innsmørt med dysterhet og en følelse av at fordervelse er rett rundt hjørnet- den er tidvis sterk og dragninger kjennes i kroppen  .

Har på følelsen av at en må kunne komme med en skikkelig kostnadseffektiv argumentasjonsrekke for å bli lyttet til . Det har jeg ikke ork til. Tenkt dramatisk og misbrukt tablettene mine , ikke lyst til å bli satt bak lås og slå , ei eller å miste kontrollen ? Skrekk i meg etter å ha beholdt kontroll nok til at jeg kom meg vel tilbake i husets lune rede, uten blamering . Men hva skjedde under block out, tørr ikke tenke , men ingen spor etter annet en at jeg da var i ro og ble vekket. Så var ikke der bra og bør være en lærepenge for handling som sikrer unngåelse av the big bang .

hva gjør jeg ?

1) fordufter  og tenker at det rett og slett er grønn tankegang og global bærekraft mht ressursfordeling av organisk materie . Med min funksjonssvikt tror jeg noen syns jeg likner avfall , og en parasitt 

2) Biter i alle sure epler som fins : les; spiser medikamenter som jeg har en bøtte av ( selv seponert dem alle ) og venter på nye giv . Vet litt om jevn dur og en skal ikke undervurdere stabilitet og et flatt hode i visse sammenhenger 

3) Går og sier jeg kjenner styggen på ryggen tar kvelertak og at jeg lurer på om heg går opp i røyk , og i samme munnfull presisere jeg ikke vil noteres som selvmordstruende .

4) med fare for å bli oppfattet som en oppmerksomhetssyk  verkebyll si jeg føler meg psyk og er redd.? 

Anonymkode: 2ba8f...021

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...