Gå til innhold

Suicidalitet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det typisk for suicidale personer at en er egoistisk og ikke evner å se andre enn seg selv?

Anonymkode: 92586...231

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hvordan forholder man seg til slike personer? 

Skrevet

Nei, absolutt ikke for gruppen suicidal. Men for den gruppen som gjør mye ut av sin suicidalitet.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, kupton skrev:

Nei, absolutt ikke for gruppen suicidal. Men for den gruppen som gjør mye ut av sin suicidalitet.

Ok. Jeg tenker også at personlighet kanskje spiller en viktig rolle i dette tilfellet..

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, kupton skrev:

Er det god grunn til bekymring? 

Hvordan ville du behandlet en slik person? Hva ville du gjort om du var lege, eller om du var far? 

AnonymBruker
Skrevet

Begynner å tenke bare mer og mer at jeg ikke kan gjøre noe. Vedkommede får bare ta sitt liv om det er det h*n vil.. jeg har gjort alt som står i min makt å gjør. Takk for svar. 

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Begynner å tenke bare mer og mer at jeg ikke kan gjøre noe. Vedkommede får bare ta sitt liv om det er det h*n vil.. jeg har gjort alt som står i min makt å gjør. Takk for svar. 

Du må ikke gi opp, det er aldri for sent. Bare vær der iallefall for personen,men forstår det er vanskelig hvis hen er egoistisk. Men bare la hen være det,det er kanskje sykdom som ligger bak? Kontakte fatslege?

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror dessverre ikke du som pårørende får gjort noe mer enn du allerede har gjort her. Hvilke handlinger vedkommende foretar seg nå er i alle fall ikke ditt ansvar nå. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, issomethingwrong skrev:

Jeg tror dessverre ikke du som pårørende får gjort noe mer enn du allerede har gjort her. Hvilke handlinger vedkommende foretar seg nå er i alle fall ikke ditt ansvar nå. 

H*n vil ikke høre på meg, så ja... Vet ikke mine arme råd lenger. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

H*n vil ikke høre på meg, så ja... Vet ikke mine arme råd lenger. 

Får h*n hjelp? 

Jeg tror ikke selv at jeg er egoistisk, men jeg er jo sikkert det. For jeg vil ikke mer, og da nytter det ikke at noen forteller meg det motsatte, da kan jeg finne på å bli sint. Og for meg hjelper det iallefall at noen utenfor hjelper til og. Fordi når jeg er dypt i grøften så klarer jeg ikke å tenke på noe annet, og når jeg er litt ute av det, så er jeg redd for at de nærmest meg skal hate meg for at jeg tenker sånn.. 

Anonymkode: 4f5d3...52f

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...