Gå til innhold

Kriseplan frosken

Anbefalte innlegg

Gjest Anbr42
Skrevet (endret)

Hvis avløpsrørene i vasken din tetter seg så er din "kriseplan" å bruke Plumbo for å avhjelpe, og få problemet til å forsvinne. 

Men så viser det seg at når du bruker denne flasken med Plumbo, så åpner ikke rørene seg slik du hadde forventet. Vasken er like tett selv om du har brukt Plumbo etter forskriftene. Det ble i tillegg en diger oversvømmelse på badet ditt.

Hva tenker du da? At det er noe galt med rørene? At det er noe galt med blandingen i flasken som skyldes produksjonsfeil? 

Synes du at det var urimelig av deg å forvente at Plumbo skulle fungere mot tette rør når du på forhånd trodde at Plumbo var til for å brukes mot tette rør? 

Er det galt av deg å bli lei deg over at Plumbo ikke fungerte? 

Kan det tenkes at rørene hadde åpnet seg av seg selv uten bruk av Plumbo? 

Et det uetisk av deg å tenke at om Plumboblandingen (oppskriften) var riktig sammensatt så hadde rørene åpnet seg? Og om du tenker slik "klandrer" du da produsenten og "ansvarliggjør" dem for de fremdeles tette rørene?

Bare lurer på hvordan du tenker, og du vet hvorfor. 

Endret av Anbr42
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke lyst til å diskutere dette temaet med deg i en periode hvor du blir så provosert over mine oppfatninger. Jeg har ikke til hensikt å gjøre ting verre for deg, men jeg vil heller ikke late som om jeg er enig i ting jeg ikke er enig i. 

Gjest Anbr42
Skrevet
37 minutter siden, frosken skrev:

Jeg har ikke lyst til å diskutere dette temaet med deg i en periode hvor du blir så provosert over mine oppfatninger. Jeg har ikke til hensikt å gjøre ting verre for deg, men jeg vil heller ikke late som om jeg er enig i ting jeg ikke er enig i. 

Men du blir jo provosert over mine oppfatninger? 

Men greit. Jeg skal la det ligge nå. God natt ;)

Skrevet
35 minutter siden, Anbr42 skrev:

Men du blir jo provosert over mine oppfatninger? 

Men greit. Jeg skal la det ligge nå. God natt ;)

Nei, jeg blir ikke provosert, men har klare motforestillinger mot en del av det du skriver. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...