Gå til innhold

Angst og tiltaksløshet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å bli tiltaksløs ved kronisk  angst? Jeg sliter ofte med å ta tak i ting pga angst. Men forsøker å bli flinkere. Får ingen behandling for det fordi legen mener at dette kan jeg jobbe med selv. Men det kan være ganske vanskelig og hemmende og veldig frustrerende når man forstår hvor tiltaksløs man kan bli av angsten. 

Anonymkode: b0071...044

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Enkelte mennesker har bare mye " tynnere og sartrere hud" enn andre og må ta ekstra mye vare på seg selv tror jeg. En som skrev her på sidene tidligere snakket om å "eksponere seg i passelige mengder." Jeg tror det var en mannlig helsearbeider som skrev.

Selv har jeg erfart det slik at overeksponering av hendelser i livet fører til at jeg selv som barn og ung ikke klarte å ta sykkelturer og joggeturer slik som jeg gjerne ville. Man kan snakke om utmattelse. I tidlig vooksen alder syntes jeg medisinene hjalp veldig lite. Situasjonen er på enkelte områder som begynnende på siste fase i livet  bedre nå med hensyn på pågående hendelser og boforhold men føler jeg har gått glipp av mye arbeidstid i yrkeslivet på grunn av alt. Men ingen får i pose og sekk i livet. Man må ta vare på seg selv og prøve å ikke forstrekke seg.

God bedring.😊 Har du sjekket ut om du har pollenallergier eller annet. Psykiateren min gå meg tips om å kjøpe zyrtex på apoteket om jeg følte jeg trengte.

Anonymkode: 389c6...f7b

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...