Gå til innhold

Blir jeg straffet, eller er det bare følelser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort så mye galt i det siste at jeg føler at jeg ikke fortjener å ha det bra, som en slags straff. Er det slik? Folk endrer seg mot meg, og da blir jeg usikker, men jeg forstår at det er berettiget. 

Anonymkode: 93b37...cb0

Videoannonse
Annonse
Gjest Gargamel
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort så mye galt i det siste at jeg føler at jeg ikke fortjener å ha det bra, som en slags straff. Er det slik? Folk endrer seg mot meg, og da blir jeg usikker, men jeg forstår at det er berettiget. 

Vanskelig å si når du gir så lite informasjon. Hvis du virkelig har gjort mye galt er det ikke umulig at folk straffer deg med en kald skulder.

I og med at dette er postet på psykiatri sitter jeg med en mistanke om at det er du som straffer deg selv. Ikke godt å si. 

stjernestøv
Skrevet

Folk liker å ta igjen har jeg inntrykk av....

Du kan jo beklage oppførselen din.

AnonymBruker
Skrevet

Alle kan bli syke tenker bare jeg. Man må jo ikke tenke det verste først. Men det føler man jo selv.

Ventet på bussen i dag tidlig og da stoppet det en stor bil med bevegelseshemmede barn som kanskje skulle til skolen. Den stod en liten stund før den kjørte videre da der var ingen barn som stod å ventet i dag. Tenkte for meg selv at noen kanskje var blitt syke men tenkte så at kanskje bare litt forkjølet eller allergisk så måtte være hjemme i dag.

Er der ingen du stoler på som kan gi deg noe oppfatning om hva de synes. Om du har vært utenfor hva de oppfatter som din " normale væremåte". Kanskje du trenger bedre oppfølging av din lege.

Anonymkode: 14ba4...98f

Skrevet

Dette er faktisk nevnt som et eget punkt i Hamiltons depresjonsskala, som gir 3 av 4 poeng. Det er nok grunn til å tro at det er depresjon og derfor urimelig skyldfølelse du har. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...