Gå til innhold

Time hos psykiater på tirsdag

Anbefalte innlegg

Gjest Anbr42
Skrevet

Kan jeg spørre hen om det er andre typer medisiner som kan hjelpe meg med å holde meg mer stabil enn Lamictal, Effeksor, og Quetiapin mot min bp-lidelse? Eller er det frekt? Det kan jo hende det trengs et tillegg av noe slag, eller et bytte av noe. Eller annen dosering av de jeg allerede tar. 

Men jeg synes her og nå at det er så flaut og ekkelt å spørre om, for det kan da virke som om jeg ikke har tiltro til psykiateren og det denne har kommet frem til tidligere. Eller? 

Samtidig så føler jeg meg jo stabil nok også. Jeg er for det meste stabil, tror jeg. Så da er det vel bare å fortsette som før med de samme medisinene og i de samme dosene. (?)

Videoannonse
Annonse
Drømmeautomat
Skrevet (endret)

Hvis du ikke spør om ting du faktisk lurer på og sier hvordan du egentlig har det kaster du bare bort timen. Det er vel frekkere enn spørsmålet.

Endret av Drømmeautomat
Skrevet

Du er IKKE stabil nok. I perioder har du det ganske grusomt virker det som.

I mitt stille sinn har jeg lurt på om det er NA-påvirkingen fra høye doser Efexor som gjør at du utagerer, og om det hadde vært bedre med et rent SSRI. Det kan du jo evt høre med psykiateren din om? 

Gjest Anbr42
Skrevet
5 timer siden, issomethingwrong skrev:

Du er IKKE stabil nok. I perioder har du det ganske grusomt virker det som.

I mitt stille sinn har jeg lurt på om det er NA-påvirkingen fra høye doser Efexor som gjør at du utagerer, og om det hadde vært bedre med et rent SSRI. Det kan du jo evt høre med psykiateren din om? 

Ja, jeg innbiller meg at problemene økte etter at jeg begynte på Efexor. Skal ta det opp.

Skrevet

Det finnes ingenting du ikke kan spørre legen om. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...