Gå til innhold

Kupton: suicidal adferd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kupton: vil du hjelpe meg å forstå dette med suicidal adferd og hva en slik adferd gjør med personen selv og med omgivelsene? 

Det er jo et spill med døden?

Anonymkode: 767b8...0e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En persons adferd er i stor grad styrt av personlighet. Derfor kan jeg ikke skrive noe generelt om suicidal adferd. Adferden hos en person med suicidale tanker vil variere alt etter personens personlighet.

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, kupton skrev:

En persons adferd er i stor grad styrt av personlighet. Derfor kan jeg ikke skrive noe generelt om suicidal adferd. Adferden hos en person med suicidale tanker vil variere alt etter personens personlighet.

Hvis jeg sier pf cluster B. Er det da mulig å si noe? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når du selv vet hvilken diagnosegruppe, og antakelig også diagnosen, så kan du vel bare lese deg opp selv? 

Anonymkode: 73f23...485

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du selv vet hvilken diagnosegruppe, og antakelig også diagnosen, så kan du vel bare lese deg opp selv? 

Anonymkode: 73f23...485

Ok. Da er det mange her inne som kan la være å spørre men lese seg opp selv. 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det. Den suicidale adferden har samme mønster som når de er i andre vanskelige situasjoner i livet. Det er som med alle andre: Uheldige adferdsmønstre forsterkes i personlige kriser.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...