Gå til innhold

Aviser mennesker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg takler ikke sinne eller negativitet, hvis jeg opplever at noen blir sint på meg så vil jeg ikke ha noe med de  å gjøre, jeg avslutte relasjonen tvert, det spiller ikke om det er en søster eller venn.  Jeg har vokst opp under grov omsorgssvikt å vold, tror dere det er derfor jeg går rett i vrangen? Jeg skulle ønske jeg ikke var sån men jeg klarer ikke å snu følelsene jeg får.

Anonymkode: b98cc...19c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer likedan, men jeg kutter ikke ut folk for det. Jeg vet at det er meg og ikke andre det er noe galt med. 

Anonymkode: 14295...f3e

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer likedan, men jeg kutter ikke ut folk for det. Jeg vet at det er meg og ikke andre det er noe galt med. 

Anonymkode: 14295...f3e

Jeg klarer ikke det, jeg får angst å går helt i vranglås. Eneste jeg har klart å gått tilbake til etter noen mnder er min mor. Nå har jeg gjort noe i beste hensikt, trodde jeg gjorde noe fint men ble kjeftet huden full, av en nært familie medlem å jeg vet jeg ikke kommer til å prate mer med den personen igjen. Jeg la meg selvfølgelig langflat å beklaget, men nå hater jeg henne. Ts

Anonymkode: b98cc...19c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...