Gå til innhold

Indikasjon for jevn bruk av sovemiddel ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fina det indikasjon for sovemedisin daglig ?

sover svært lett og hakkete uavhengig av hvor jeg befinner meg mentalt , men angsten og tankene er svært aktive om natten generelt . Syns livet er bedre med stilnocht tilgjengelig , men siden det regnes å være avhengighets skapende får jeg det kun i rasjoner . Jeg følger ikke bruksanvisning og spiser en tablett til det er tomt . Så står jeg der og kjenner meg nervøs og begynner å grue meg til nettene når jeg er tom. De er vonde og veldig variabel søvn 

Hva er alternativ ? Prøvd remeron og vallergan , ikke gunstig. Sløvende , hjelper ikke på angst og blir helt « vill» etter mat.

på papirer har jeg bp2. Jeg kjenner meg igjen i beskrivelsene . Sluttet med medisiner wellbutrin / lamictal , meg bør kanskje starte opp igjen da jeg blir « herjet « opp/ ned uten ( en del godfølelse  ,dessverre  mye depressiv . 

Kanskje lever jeg på en løgn om at jeg må ha medisin for å sove , men forskjell på med og uten er stor , livskvalitetsmessig ( les; energien dagen etter er betydelig større med jevn søvn uten mange oppvåkninger og mye angst ) Har ikke energi til å slite meg ut med aktivitet så ofte , hadde sikkert vært det ideelle .  Heller ikke automatikk i at trim og aktivitet gjør meg sovemoden. Følelsen av å være oppsperret er der ofte.

Anonymkode: 35b30...0a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å prøve med en liten dose seroquel? Mange som sover godt med 25-50 mg seroquel. Er ikke vanedannende. 

Anonymkode: 58b5f...25c

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...