Gå til innhold

Trenger oppmuntrende ord

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er så lei av dette hodet mitt. Noe må jo feile meg, men aner ikke hva. Små psykoser i hytt og pine, depressiv og deretter håpefull, spiseforstyrra, hypokonder, orker ikke mennesker, klarer ikke å være alene. Angsten er verst. Paranoia, redd noen skal drepe meg. Samtidig vil jeg ikke leve. Fantaserer om ikke-eksistens. Føler ikke på noe empati, men jeg har så dårlig samvittighet hele tiden. Det gir ikke mening, noe av det. 

Jeg er visst syk, men ingen diagnose passer meg. Holder på med en utredning nå for 3. gang på 3 år. Skal de liksom finne noe nytt nå? Tror ikke på at det er en sykdom, men heller at jeg bare ikke er ment til å leve i denne verden. Det må da være greit? 

Vet ikke om det er vits å håpe lenger, vet jo at det bare er en illusjon uansett. 

Si noe klokt, vær så snill

Anonymkode: c203e...2c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange store forfattere og kunstnere har hatt liknende tanker tror jeg på sin vei og vår tid er ikke den letteste tror jeg for noen av oss mennesker.Jeg tror mer og mer på at man bare må lære å skjerme seg litt slik at kanskje presset man opplever om alltid skulle være perfekt blir levelig liksom. Håper bare du finner hjelpen du føler du trenger.😊 Jeg synes du virker både bevisst, selvstendig ,reflektert og med mye kunnskap til å velge hva du føler er rett for deg i livet😊

Anonymkode: 67eb9...fea

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...