Gå til innhold

Hva er circadin? Kan det hjelpe? Kupton og andre.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sliter med å sovne inn. Tar timesvis og sover urolig. Har fått circadin av legen. Men ingen ytterlige informasjon så spør her. Hva er det og hvordan kan det hjelpe meg?

Anonymkode: f53d7...549

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det det samme som melatonin? 

Det kan i så fall ta en stund før den gir virkning. Og virker den så er det en god sovemedisin som man ikke blir avhengig av og kan bruke hele tiden. Det er iallefall mine barns erfaring. 

Anonymkode: d5215...289

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sliter med å sovne inn. Tar timesvis og sover urolig. Har fått circadin av legen. Men ingen ytterlige informasjon så spør her. Hva er det og hvordan kan det hjelpe meg?

Anonymkode: f53d7...549

Depotformulering av kjemisk framstilt(?) melatonin som er søvnhormon. Naturlig i kroppen når det blir mørkt. Hemma av blått lys.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...