Gå til innhold

Er jeg teit hvis jeg gir kort til psykologen siste time?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et slags takkekort, liksom?

Anonymkode: cd4b0...286

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke.

Psykologer er vel omtrent som andre mennesker - og da synes de det er hyggelig å få  høre / vite at de har gjort noe som har vært nyttig for dem de jobber for.

AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg hen vil sette stor pris på. 

Anonymkode: 8f7cd...94e

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Et slags takkekort, liksom?

Nei, det er ikke teit 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Ok. Jeg synes det er litt skummelt, og jeg er litt feig når det gjelder å være personlig. Men denne psykologen har betydd så mye for meg, og uten hadde jeg nok ikke levd i dag. Jeg har gått ukentlig i fem år, så jeg vil liksom gi noe ekstra. Det blir litt rart å bare si ha det, og gå for siste gang. Tente å gjøre det litt mer personlig, liksom.

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Jeg synes det er litt skummelt, og jeg er litt feig når det gjelder å være personlig. Men denne psykologen har betydd så mye for meg, og uten hadde jeg nok ikke levd i dag. Jeg har gått ukentlig i fem år, så jeg vil liksom gi noe ekstra. Det blir litt rart å bare si ha det, og gå for siste gang. Tente å gjøre det litt mer personlig, liksom.

Jeg synes det er flott hvis du skriver et personlig kort til psykologen og det vil jeg tro han/hun også vil sette pris på. 

FjellOgDalar
Skrevet

Nei, jeg synes det er en fin måte å si takk på uten å overdrive det. En behandler jeg hadde over tid hjalp meg enormt, og det var viktig for meg å formidle det tilbake. Vedkommende satte veldig pris på det. Blomster og et kort jeg selv hadde laget. Jeg skrev ikke all verden, men takket for et godt samarbeid og fantastisk hjelp i forhold til en god del jeg har strevd med. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...