Gå til innhold

Tålte ikke xeplion

Anbefalte innlegg

Gjest elina777
Skrevet

Fikk smerter i armer og bein og måtte ligge og riste på dem natta gjennom. Måtte til slutt ta tramadol hver natt. Får samme bivirkning av serdolect, risperdal og zyprexa!

så har måttet gå tilbake til abilify maintena.

men fordi jeg er så følsom for medisiner har legen bestemt at jeg bare skulle få halv dose abilify maintena, selv om den har jeg tålt. Så nå er jeg dritdårlig i hjernen og må bare legge meg nedpå!!!! Helt uutholdelig. Har fått zyprexa jeg kan ta og det frister, helt til jeg tenker på bivirkningen og orker ikke ligge med smerter og ligge og riste på beinet hele natta. 

Er det ingen måte å bli bedre i hjernen? Jeg blir dritfortvila

Videoannonse
Annonse
stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, elina777 skrev:

Fikk smerter i armer og bein og måtte ligge og riste på dem natta gjennom. Måtte til slutt ta tramadol hver natt. Får samme bivirkning av serdolect, risperdal og zyprexa!

så har måttet gå tilbake til abilify maintena.

men fordi jeg er så følsom for medisiner har legen bestemt at jeg bare skulle få halv dose abilify maintena, selv om den har jeg tålt. Så nå er jeg dritdårlig i hjernen og må bare legge meg nedpå!!!! Helt uutholdelig. Har fått zyprexa jeg kan ta og det frister, helt til jeg tenker på bivirkningen og orker ikke ligge med smerter og ligge og riste på beinet hele natta. 

Er det ingen måte å bli bedre i hjernen? Jeg blir dritfortvila

Hva med seroquel,latuda eller truxal?

Så har det kommet et nytt et og nå. 

Gjest elina777
Skrevet
10 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hva med seroquel,latuda eller truxal?

Så har det kommet et nytt et og nå. 

Seroquel og truxal tåler jeg heller ikke. Latuda har jeg ikke prøvd. Men abilify i riktig dose hadde gjort susen 

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, elina777 skrev:

Seroquel og truxal tåler jeg heller ikke. Latuda har jeg ikke prøvd. Men abilify i riktig dose hadde gjort susen 

Ok. Da må du få det i riktig dose igjen da. 

Gjest elina777
Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Da må du få det i riktig dose igjen da. 

Men det er 3-4 uker til neste injeksjon og i mellomtiden har jeg det helt uutholdelig

Skrevet

Det er ikke sikkert du får vondt av en liten dose Zyprexa nå, som du har fått av legen til å bruke ved behov, siden dosen AP nå er lavere og mindre potent. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...