Gjest lusie Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 Jeg er litt bekymret for meg selv nå.. Skulle liksom slanke meg litt iallefall leve på sunn og god mat, men de 3 siste ukene har jeg bare hamstret innpå. om kveldene kan jeg bli sittende lenge å spise nugatti og hapå rett fra boksen, og småspise på andre ting i kjøleskapet o.l..har lagt på meg 3 kg. Har jo spist sunt ellers, men det er dette som skjer nesten hver kveld. Spiser ikke spess om dagen heller. så jeg skjønner ikke hvorfor dette skjer! Trener 3 ganger i uken fotball, er ellers lite aktiv. Er 1.68 m høy og veier 58 kg....hva er det med meg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 12. mars 2002 Del Skrevet 12. mars 2002 For det første så veier ikke du mye i det hele tatt, så jeg håper ikke det er mye du vil ta av. For det andre så gjør du en ganske typisk feil for slankere - man nærmest sulter seg om dagen også sprekker man om kvelden. Veldig vanlig. Du må spise mer om dagen! Særlig om morgenen, og til lunsj. Også spiser du en litt mindre middag og noe frukt/grønt til kvelds. Dersom du spiser hyppig og godt i løpet av dagen holder blodsukkeret seg stabilt slik at du slipper dette sukker-rushet om kvelden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest monsemor2 Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 For det første så veier ikke du mye i det hele tatt, så jeg håper ikke det er mye du vil ta av. For det andre så gjør du en ganske typisk feil for slankere - man nærmest sulter seg om dagen også sprekker man om kvelden. Veldig vanlig. Du må spise mer om dagen! Særlig om morgenen, og til lunsj. Også spiser du en litt mindre middag og noe frukt/grønt til kvelds. Dersom du spiser hyppig og godt i løpet av dagen holder blodsukkeret seg stabilt slik at du slipper dette sukker-rushet om kvelden. Uansett om du skal slanke deg eller ei, er det jo ikke sunt å spise så mye sjokolade. Kunsten er kanskje å stålsette seg når man handler - ikke handle nugatti og annet godt. Få noen andre til å gjøre innkjøpene. Gjør storinnkjøp en gang i uka, husk å være mett hvis det er du som handler. Da blir man ikke så lett fristet. Husk at det ar noen uker for kroppen å omstille seg, bli vant til å ikke få sjokolade hver gang du handler eller hver kveld. Prøv å stå imot disse avgjørende ukene. Kanskje kan et kromtilskudd hjelpe deg? Det minsker lysten på søtsaker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.