Gå til innhold

Maks antall innlegg pr dag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I sta kom det opp en rute hvor det stod at jeg hadde nådd maks antall innlegg for i dag, og at jeg derfor ikke lenger kunne  starte eller svare innlegg. Det er dog borte igjen nå. Er det en ny regel? Hvor mange innlegg er maks? 5? 10? Og varer utestengelsen 24 timer? 

Anonymkode: 86f94...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

I sta kom det opp en rute hvor det stod at jeg hadde nådd maks antall innlegg for i dag, og at jeg derfor ikke lenger kunne  starte eller svare innlegg. Det er dog borte igjen nå. Er det en ny regel? Hvor mange innlegg er maks? 5? 10? Og varer utestengelsen 24 timer? 

Anonymkode: 86f94...f31

Jeg kan på en måte skjønne det om noe slikt blir innført, på den annen side kan det bli vanskelig å diskutere da... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

I sta kom det opp en rute hvor det stod at jeg hadde nådd maks antall innlegg for i dag, og at jeg derfor ikke lenger kunne  starte eller svare innlegg. Det er dog borte igjen nå. Er det en ny regel? Hvor mange innlegg er maks? 5? 10? Og varer utestengelsen 24 timer? 

Anonymkode: 86f94...f31

Har jeg aldri hørt om.

Anonymkode: e2133...692

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har alltid hatt en maks grense på innlegg pr dag nettopp for å kunne beskytte oss mot spam. Men den har alltid vært den samme.

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Ann Christin skrev:

Vi har alltid hatt en maks grense på innlegg pr dag nettopp for å kunne beskytte oss mot spam. Men den har alltid vært den samme.

Ann Christin, admin

Kanskje du skulle røpe antallet også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, laban skrev:

Kanskje du skulle røpe antallet også?

Her er jeg faktisk litt usikker, men mer enn 10, er nok oppe i 35-45 tenker jeg mtp tidligere spammengder. Har aldri fått noen tilebakemeldinger før på at noen har nådd den, så derfor har vi aldri sjekket :)

Ann Christin, admin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 timer siden, Ann Christin skrev:

Her er jeg faktisk litt usikker, men mer enn 10, er nok oppe i 35-45 tenker jeg mtp tidligere spammengder. Har aldri fått noen tilebakemeldinger før på at noen har nådd den, så derfor har vi aldri sjekket :)

Ann Christin, admin

Tror nok det var en slags teknisk feil som oppstod. Den ruta ble jo borte igjen etter kort tid. Dessuten har jeg aldri skrevet så mye som 35-45 innlegg på en og samme dag! Hvis jeg skal tippe selv om antall den dagen, var det nok maks 15.

Anonymkode: 86f94...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...