Gå til innhold

Hvorfor henger du på dol?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 timer siden, påskelilje skrev:

Jeg fikk aldri med meg småprat. Var så uendelig fascinert over den store internettverdenen og den vidsynte vanlige dolverdenen at det holdt i lange baner for meg 😃

Synd at noen måtte ødelegge sånn at Småprat ble nedlagt, men uansett var jo dol noe helt annet den gangen for 20 år siden enn det er i dag. :) Men jeg er nå innom her daglig så fremt jeg er på en pc lell. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg henger ikke her.  Jeg var her en god del for mange år siden, og det hender at  jeg er innom med mange ukers mellomrom.  Jeg forstår ikke hva dol dreier seg om nå, annet enn at her er det mange psykiatriske pasienter uten arbeid og med diverse problemer.  Det er ingen diskusjoner lenger og Åpent forum sentreres om en bruker som tar opp problemer regelmessig.  Hvis hun slutter med det legges dol dødt.

Anonymkode: 4472d...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg henger ikke her.  Jeg var her en god del for mange år siden, og det hender at  jeg er innom med mange ukers mellomrom.  Jeg forstår ikke hva dol dreier seg om nå, annet enn at her er det mange psykiatriske pasienter uten arbeid og med diverse problemer. 

Det er ikke så rart da DOL er et helseforum sentrert rundt psykiatri.

 

Anonymkode: a4385...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke så rart da DOL er et helseforum sentrert rundt psykiatri.

 

Anonymkode: a4385...434

Det var det ikke før, men slik er det blitt.  Det er ingen diskusjoner på Åpent forum lenger og ingenting som foregår der annet enn samme brukeren (ser ut som det har vært i årevis) skriver om seg selv og samme problemer.  Om det er psykiatri vet jeg ikke.

Anonymkode: 4472d...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var det ikke før, men slik er det blitt. 

DOKTORonline har alltid vært et helseforum.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen diskusjoner på Åpent forum lenger

Bidrar du selv?

Anonymkode: d6255...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

DOKTORonline har alltid vært et helseforum.

Bidrar du selv?

Anonymkode: d6255...b6d

DoktorOnline har alltid vært er helseforum, men var tidligere ikke primært et psykiatrisk forum. Dessuten var det like mange diskusjoner om andre ting enn helse; alt fra valg av parkdresser (sic) til politikk/skråblikk på samfunnet, erfaringer med sportsutstyr, sex/forhold  og mat (ikke nødvendigvis sammen) og mye annet. Savner gamle DOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
59 minutter siden, Xtra skrev:

DoktorOnline har alltid vært er helseforum, men var tidligere ikke primært et psykiatrisk forum. Dessuten var det like mange diskusjoner om andre ting enn helse; alt fra valg av parkdresser (sic) til politikk/skråblikk på samfunnet, erfaringer med sportsutstyr, sex/forhold  og mat (ikke nødvendigvis sammen) og mye annet. Savner gamle DOL

Det er litt pussig at dere som alltid skal klage over lite tempo på DOL i våre dager ikke selv kan starte flere tråder for å få opp temperaturen her. 🤨

Anonymkode: d6255...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen diskusjoner lenger og Åpent forum sentreres om en bruker som tar opp problemer regelmessig.  Hvis hun slutter med det legges dol dødt.

Det er også en person her som stadig starter nye tråder om ting som egentlig kan være interessant å diskutere, om en bare vil! Det er blant annet om ulike samfunnsspørsmål. Men siden hen på en måte er forhåndsdømt til å "ikke være helt god", er det ikke så mange som gidder å diskutere emnene hen tar opp. Det er synd, for jeg tenker det samme som deg (bare at det gjelder denne brukeren) at åpent forum ville vært enda mer dødt uten hen. 

Endret av Surrehuggu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

DOKTORonline har alltid vært et helseforum.

Bidrar du selv?

Anonymkode: d6255...b6d

Skal jeg være på dol for å bidra?  Jeg er nesten aldri her.

Tanken med dol var ikke primært psykiatri, men slik har det blitt.

Anonymkode: 4472d...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal jeg være på dol for å bidra?  Jeg er nesten aldri her.

Lurer litt på hvorfor du klager så mye over DOL da.

Anonymkode: d6255...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt pussig at dere som alltid skal klage over lite tempo på DOL i våre dager ikke selv kan starte flere tråder for å få opp temperaturen her. 🤨

Anonymkode: d6255...b6d

Jeg klgager ikke på tempoet, jeg ønsker på ingen måte at DOL skal være som Kvinneguiden. Egentlig klager jeg ikke i det hele tatt, men jeg savner mer variasjon og engasjement. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer litt på hvorfor du klager så mye over DOL da.

Anonymkode: d6255...b6d

Jeg klager ikke, jeg skriver fakta.

Anonymkode: 4472d...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klager ikke, jeg skriver fakta.

Anonymkode: 4472d...c61

Du klager stadig over dette. Hva med å start en tråd selv, f.eks. om kredittkortbruk, eller om Snorre var norsk eller islandsk.

Anonymkode: d6255...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Worrisome Plenty

Grunnen til at DOL har mange psykiatrisk interesserte brukere er jo pga psykiatriforummet, som var gratis, og med samme lege i godt over 15 år. Det hadde ingen av de andre forumene så da ble det mange psyk pas her. Og hva er galt med oss da?

 

 

Jeg vet heller ikke om 1 enkelt kvinne som skriver det samme hver gang. Tror nok c61 har ett veldig dårlig oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
31 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Grunnen til at DOL har mange psykiatrisk interesserte brukere er jo pga psykiatriforummet, som var gratis, og med samme lege i godt over 15 år. Det hadde ingen av de andre forumene så da ble det mange psyk pas her. Og hva er galt med oss da?

 

 

Jeg vet heller ikke om 1 enkelt kvinne som skriver det samme hver gang. Tror nok c61 har ett veldig dårlig oversikt.

Ikke så rart, siden hun nesten aldri er her.

Anonymkode: d6255...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du klager stadig over dette. Hva med å start en tråd selv, f.eks. om kredittkortbruk, eller om Snorre var norsk eller islandsk.

Anonymkode: d6255...b6d

Hvis du har problemer med kredittkortbruk kan du få gratis rådgivning hos NAV.  Hvis du har problemer med å vite om kjæresten din er svensk eller polsk så kan jeg ikke hjelpe deg.

Anonymkode: 4472d...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
20 timer siden, Worrysome plenty skrev:

Grunnen til at DOL har mange psykiatrisk interesserte brukere er jo pga psykiatriforummet, som var gratis, og med samme lege i godt over 15 år. Det hadde ingen av de andre forumene så da ble det mange psyk pas her. Og hva er galt med oss da?

 

 

Jeg vet heller ikke om 1 enkelt kvinne som skriver det samme hver gang. Tror nok c61 har ett veldig dårlig oversikt.

Jeg har ingen oversikt.  Hvis det er psykiatriske pasienter så er det vel noe per definisjon som er galt.  Det er i hvert fall ikke friske mennesker.  Det er ikke noe galt med forum for psykiatriske pasienter, men Åpent forum er langt fra det som engang var hvor det var diskusjoner.

Det ser ut som det er en enkelt bruker som de andre brukerne kjenner og har gitt de samme rådene i åresvis.  Vedkommende forelsket seg, har helse- og økonomiske problemer og har flyttet.  Hvis noen trives med dette er det greit.

Jeg fant dol først pga. psykiatri, men har for lengst funnet ut at det hjelper ikke å skrive her hvis noe er galt.  Legen som var her i 15 år var ofte arrogant og trodde på piller.

Anonymkode: 4472d...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legen som var her i 15 år var ofte arrogant og trodde på piller.

Anonymkode: 4472d...c61

En lege som tror på piller, nei da skjønner jeg godt at du rømte.

Bilderesultat for lol gif meme troll

Anonymkode: ad547...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

En lege som tror på piller, nei da skjønner jeg godt at du rømte.

Bilderesultat for lol gif meme troll

Anonymkode: ad547...1cb

Det er sikkert synd på deg selv om jeg greier ikke å synes det.  Jeg vet ikke hvorfor du oppfører deg slik du gjør.  Du gjør i hvert fall ikke dol morsommere.

Anonymkode: 4472d...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert synd på deg selv om jeg greier ikke å synes det.  Jeg vet ikke hvorfor du oppfører deg slik du gjør.  Du gjør i hvert fall ikke dol morsommere.

Anonymkode: 4472d...c61

Syntes den var morsom jeg, som denne vg artikkelen hvor de mener at skole-dropouts burde få bli leger fordi mangfold 😛 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zGkOqb/gikk-fra-drop-out-til-medisinstudiet-det-kostet-henne-nesten-300000-kroner

Får VG sitt ønske i oppfyllelse blir det nok snart mulighet for leger som ikke tror på medisiner ;) 

 

Mulig det bare er meg men jeg synes sånt er artig, men beklager om det oppfattet som støtende var ikke meningen, var bare en artig formulering, syntes jeg. Men jeg tok nok feil i det. Sorry  :)

Anonymkode: ad547...1cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...