Gå til innhold

Hvorfor henger du på dol?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sikkert synd på deg selv om jeg greier ikke å synes det.  Jeg vet ikke hvorfor du oppfører deg slik du gjør.  Du gjør i hvert fall ikke dol morsommere.

Anonymkode: 4472d...c61

Men selv er du en liten soltråle!

Anonymkode: d6255...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Syntes den var morsom jeg, som denne vg artikkelen hvor de mener at skole-dropouts burde få bli leger fordi mangfold 😛 

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zGkOqb/gikk-fra-drop-out-til-medisinstudiet-det-kostet-henne-nesten-300000-kroner

Får VG sitt ønske i oppfyllelse blir det nok snart mulighet for leger som ikke tror på medisiner ;) 

 

Mulig det bare er meg men jeg synes sånt er artig, men beklager om det oppfattet som støtende var ikke meningen, var bare en artig formulering, syntes jeg. Men jeg tok nok feil i det. Sorry  :)

Anonymkode: ad547...1cb

Sannsynligvis har jeg blandet sammen anonyme brukere.  Det beklager jeg.

Anonymkode: 4472d...c61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...