AnonymBruker Skrevet 11. juli 2019 Skrevet 11. juli 2019 Selv om jeg har hatt 3 vonde uker og bare vĂŠrt hjemme har jeg i disse ukene utrolg nok klart Ă„ spare neglene. NĂ„ er de ganske normale igjen, og jeg slipper Ă„ gjemme hendene for andre inkl bli superstresset nĂ„r andre ser dem. Jeg hĂ„per det fortsetter den veien, at noe ikke Ăždelegger igjen. Bare et positivt innlegg fra meg đ Anonymkode: 4e75a...5f1 1 Siter
emilie321 Skrevet 11. juli 2019 Skrevet 11. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Selv om jeg har hatt 3 vonde uker og bare vĂŠrt hjemme har jeg i disse ukene utrolg nok klart Ă„ spare neglene. NĂ„ er de ganske normale igjen, og jeg slipper Ă„ gjemme hendene for andre inkl bli superstresset nĂ„r andre ser dem. Jeg hĂ„per det fortsetter den veien, at noe ikke Ăždelegger igjen. Bare et positivt innlegg fra meg đ Anonymkode: 4e75a...5f1 SĂ„ bra. Positive innlegg er bra, det kan smitte over pĂ„ andre. Jeg har ogsĂ„ bare vĂŠrt hjemme de tre siste ukene. Har vĂŠrt pĂ„ vei ned i det mĂžrke, men nĂ„ er jeg pĂ„ vei opp igjen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 Skrevet 12. juli 2019 18 timer siden, emilie321 skrev: SÄ bra. Positive innlegg er bra, det kan smitte over pÄ andre. Jeg har ogsÄ bare vÊrt hjemme de tre siste ukene. Har vÊrt pÄ vei ned i det mÞrke, men nÄ er jeg pÄ vei opp igjen. Tusen takk. Jeg syntes dette var sÄ positivt at jeg ville dele det med dere. Det er kanskje en bagatell for andre men stort for meg. Anonymkode: 4e75a...5f1 0 Siter
emilie321 Skrevet 12. juli 2019 Skrevet 12. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk. Jeg syntes dette var sÄ positivt at jeg ville dele det med dere. Det er kanskje en bagatell for andre men stort for meg. Anonymkode: 4e75a...5f1 SÄ fint at du greier Ä se det. En ting mindre Ä bekymre seg over, er jo en mindre sten i sekken vi bÊrer. Det jeg opplever nÄr jeg greier Ä trekke fram en positiv ting i livet mitt, sÄ kommer det gjerne flere positive ting frem.  0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 Skrevet 12. juli 2019 Akkurat nÄ, emilie321 skrev: SÄ fint at du greier Ä se det. En ting mindre Ä bekymre seg over, er jo en mindre sten i sekken vi bÊrer. Det jeg opplever nÄr jeg greier Ä trekke fram en positiv ting i livet mitt, sÄ kommer det gjerne flere positive ting frem.  Det er bra. Jeg fÞler ikke sÄ mye positivt for tiden. Det gÄr liksom bare mer og mer en vei. Anonymkode: 4e75a...5f1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 Skrevet 12. juli 2019 Begynner pÄ jobb igjen pÄ mandag, forhÄpentligvis gÄr det bedre igjen da, nÄr jeg fÄr negative tanker og fÞlelser pÄ avstand. De negative tankene har jo bare bygd seg opp i hele ferien og jeg har orket mindre og mindre. Jeg tror jeg er pÄ vei mot depresjon pga all selvforakt jeg fÞler, og jeg vet at Ä jobbe fÄr meg pÄ andre tanker. Jeg hÄper iallefall det snur igjen. Anonymkode: 4e75a...5f1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.