GĂ„ til innhold

Er positivt innlegg 😃

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Selv om jeg har hatt 3 vonde uker og bare vÊrt hjemme har jeg i disse ukene utrolg nok klart Ä spare neglene. NÄ er de ganske normale igjen, og jeg slipper Ä gjemme hendene for andre inkl bli superstresset nÄr andre ser dem. Jeg hÄper det fortsetter den veien, at noe ikke Þdelegger igjen. 

Bare et positivt innlegg fra meg 😃

Anonymkode: 4e75a...5f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selv om jeg har hatt 3 vonde uker og bare vÊrt hjemme har jeg i disse ukene utrolg nok klart Ä spare neglene. NÄ er de ganske normale igjen, og jeg slipper Ä gjemme hendene for andre inkl bli superstresset nÄr andre ser dem. Jeg hÄper det fortsetter den veien, at noe ikke Þdelegger igjen. 

Bare et positivt innlegg fra meg 😃

SÄ bra. Positive innlegg er bra, det kan smitte over pÄ andre.

Jeg har ogsÄ bare vÊrt hjemme de tre siste ukene. Har vÊrt pÄ vei ned i det mÞrke, men nÄ er jeg pÄ vei opp igjen.

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, emilie321 skrev:

SÄ bra. Positive innlegg er bra, det kan smitte over pÄ andre.

Jeg har ogsÄ bare vÊrt hjemme de tre siste ukene. Har vÊrt pÄ vei ned i det mÞrke, men nÄ er jeg pÄ vei opp igjen.

Tusen takk. Jeg syntes dette var sÄ positivt at jeg ville dele det med dere. Det er kanskje en bagatell for andre men stort for meg. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk. Jeg syntes dette var sÄ positivt at jeg ville dele det med dere. Det er kanskje en bagatell for andre men stort for meg. 

SĂ„ fint at du greier Ă„ se det. En ting mindre Ă„ bekymre seg over, er jo en mindre sten i sekken vi bĂŠrer.

Det jeg opplever nÄr jeg greier Ä trekke fram en positiv ting i livet mitt, sÄ kommer det gjerne flere positive ting frem.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nÄ, emilie321 skrev:

SĂ„ fint at du greier Ă„ se det. En ting mindre Ă„ bekymre seg over, er jo en mindre sten i sekken vi bĂŠrer.

Det jeg opplever nÄr jeg greier Ä trekke fram en positiv ting i livet mitt, sÄ kommer det gjerne flere positive ting frem.

Det er bra. Jeg fÞler ikke sÄ mye positivt for tiden. Det gÄr liksom bare mer og mer en vei. 

AnonymBruker
Skrevet

Begynner pÄ jobb igjen pÄ mandag, forhÄpentligvis gÄr det bedre igjen da, nÄr jeg fÄr negative tanker og fÞlelser pÄ avstand. De negative tankene har jo bare bygd seg opp i hele ferien og jeg har orket mindre og mindre. Jeg tror jeg er pÄ vei mot depresjon pga all selvforakt jeg fÞler, og jeg vet at Ä jobbe fÄr meg pÄ andre tanker. Jeg hÄper iallefall det snur igjen. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn pĂ„ siden automatisk.   Vis som en ordinĂŠr lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   TĂžm tekstverktĂžy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...