AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 Alltid. Jeg blir skjelven, lei meg, redd.. Jeg er ikke redd fysisk vold, eller redd for å bli skadet. Der føler jeg meg sterk. Men jeg finnes ikke sterk når det kommer til verbalt sinne osv. Jeg prøver imidlertid å skjule det. Hvordan lærer man seg å takle slikt? Anonymkode: ddda7...38b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 Kanskje kommer det av at foreldrene dine kranglet og kjeftet mye, både på deg og på hverandre? Jeg er i hvertfall veldig sensitiv når det gjelder høye stemmer sinne og krangling og kjefting p.g.a det. Tror terapi er løsningen. Anonymkode: 8ecf0...b77 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje kommer det av at foreldrene dine kranglet og kjeftet mye, både på deg og på hverandre? Jeg er i hvertfall veldig sensitiv når det gjelder høye stemmer sinne og krangling og kjefting p.g.a det. Tror terapi er løsningen. Anonymkode: 8ecf0...b77 Årsak spiller ingen rolle. Jeg lurer på hvordan jeg skal takle/håndtere det. Fikk denne fine dagen «ødelagt» pga dette. Anonymkode: ddda7...38b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 Alle er forskjellige er vel det jeg prøver å si. Som sagt tror jeg terapi kan være løsningen. Alle har vi vårt i dag. Ulike årsaker til ting men siden du ikke vil diskutere årsaker tenker jeg at du bare må øve deg på å takkle det. Som han sier han over her. Anonymkode: 8ecf0...b77 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alle er forskjellige er vel det jeg prøver å si. Som sagt tror jeg terapi kan være løsningen. Alle har vi vårt i dag. Ulike årsaker til ting men siden du ikke vil diskutere årsaker tenker jeg at du bare må øve deg på å takkle det. Som han sier han over her. Anonymkode: 8ecf0...b77 Det fører meg ikke videre å lete etter årsaker. Takk for svar 🙂 Anonymkode: ddda7...38b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øver seg 🙂 Anonymkode: eb42d...e3e Hvordan? Anonymkode: ddda7...38b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan? Anonymkode: ddda7...38b Jeg pleier å tenke at sinne er noe som tilhører personen som er sint, at det er den personen som har problemer. Så tenker jeg det er en rolle den personen spiller, at det egentlig ikke har noe med meg å gjøre. Men jeg tror nok alle har noe å lære av hverandre,men ser ikke på sinne som noe konstruktivt. Lar personen som er sint være sint,det er bare en følelse det også. Hvis det er det han vil så værsågod. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 Jeg får søke andre jobber. Jeg duger ikke til jobben min, og det er også tappende å gå og grue seg til å gå på jobb. Jeg er for svak. Anonymkode: ddda7...38b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 25 minutter siden, stjernestøv skrev: Jeg pleier å tenke at sinne er noe som tilhører personen som er sint, at det er den personen som har problemer. Så tenker jeg det er en rolle den personen spiller, at det egentlig ikke har noe med meg å gjøre. Men jeg tror nok alle har noe å lære av hverandre,men ser ikke på sinne som noe konstruktivt. Lar personen som er sint være sint,det er bare en følelse det også. Hvis det er det han vil så værsågod. Skjønner det. Men jeg takler den frykten så dårlig, og jeg klarer ikke å vise noen at jeg reagerer, vil fremstå som sterk og at jeg takler det. Anonymkode: ddda7...38b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner det. Men jeg takler den frykten så dårlig, og jeg klarer ikke å vise noen at jeg reagerer, vil fremstå som sterk og at jeg takler det. Anonymkode: ddda7...38b Det er ikke bra å stenge inne følelser,kanskje du kan øve deg på det? Og si hvordan det får deg til å føle? Kanskje det forsvinner når det kommer ut i lyset? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 19 minutter siden, stjernestøv skrev: Det er ikke bra å stenge inne følelser,kanskje du kan øve deg på det? Og si hvordan det får deg til å føle? Kanskje det forsvinner når det kommer ut i lyset? Har prøvd så mange ganger å øve på det. Anonymkode: ddda7...38b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har prøvd så mange ganger å øve på det. Anonymkode: ddda7...38b Ok. Da må du prøve mer og ikke gi opp. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 1 time siden, stjernestøv skrev: Ok. Da må du prøve mer og ikke gi opp. Får det ikke til. Jeg skal be om omplassering. Anonymkode: ddda7...38b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får det ikke til. Jeg skal be om omplassering. Anonymkode: ddda7...38b Hvis du ikke liker deg der er det sikkert det beste. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Hvis du ikke liker deg der er det sikkert det beste. Takler det ikke lenger, og det er ikke noe å gjøre med det. Anonymkode: ddda7...38b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takler det ikke lenger, og det er ikke noe å gjøre med det. Anonymkode: ddda7...38b Ok. Da er ditt valg tatt, håper det ordner seg. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, stjernestøv skrev: Ok. Da er ditt valg tatt, håper det ordner seg. Jeg har ikke noe valg lenger. Har gjort mitt beste lenge og kommet til et punkt jeg innser jeg ikke passer inn der, jeg er for svak. Ha en fin dag Anonymkode: ddda7...38b 0 Siter
stjernestøv Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke noe valg lenger. Har gjort mitt beste lenge og kommet til et punkt jeg innser jeg ikke passer inn der, jeg er for svak. Ha en fin dag Anonymkode: ddda7...38b Ok. Takk og ha en fin dag videre der også 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 Det er dessverre ingen som kan hjelpe meg med dette, ikke en gang min behandler. Så jeg har ikke noe annet valg enn å bytte jobb. Jeg nekter å gå på jobb der mer. Anonymkode: ddda7...38b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.