Gå til innhold

Takler ikke sinne osv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alltid. Jeg blir skjelven, lei meg, redd.. 

Jeg er ikke redd fysisk vold, eller redd for å bli skadet. Der føler jeg meg sterk. Men jeg finnes ikke sterk når det kommer til verbalt sinne osv. Jeg prøver imidlertid å skjule det. 

Hvordan lærer man seg å takle slikt? 

Anonymkode: ddda7...38b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Øver seg 🙂 

Anonymkode: eb42d...e3e

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje kommer det av at foreldrene dine kranglet og kjeftet mye, både på deg og på hverandre? Jeg er i hvertfall veldig sensitiv når det gjelder høye stemmer sinne og krangling og kjefting p.g.a det. 

Tror terapi er løsningen.

Anonymkode: 8ecf0...b77

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje kommer det av at foreldrene dine kranglet og kjeftet mye, både på deg og på hverandre? Jeg er i hvertfall veldig sensitiv når det gjelder høye stemmer sinne og krangling og kjefting p.g.a det. 

Tror terapi er løsningen.

Årsak spiller ingen rolle. Jeg lurer på hvordan jeg skal takle/håndtere det. Fikk denne fine dagen «ødelagt» pga dette.

AnonymBruker
Skrevet

Alle er forskjellige er vel det jeg prøver å si. Som sagt tror jeg terapi kan være løsningen. Alle har vi vårt i dag. Ulike årsaker til ting men siden du ikke vil diskutere årsaker tenker jeg at du bare må øve deg på å takkle det. Som han sier han over her. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alle er forskjellige er vel det jeg prøver å si. Som sagt tror jeg terapi kan være løsningen. Alle har vi vårt i dag. Ulike årsaker til ting men siden du ikke vil diskutere årsaker tenker jeg at du bare må øve deg på å takkle det. Som han sier han over her. 

Det fører meg ikke videre å lete etter årsaker. Takk for svar 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Øver seg 🙂 

Anonymkode: eb42d...e3e

Hvordan? 

stjernestøv
Skrevet

Hvordan? 

Jeg pleier å tenke at sinne er noe som tilhører personen som er sint, at det er den personen som har problemer. Så tenker jeg det er en rolle den personen spiller, at det egentlig ikke har noe med meg å gjøre. Men jeg tror nok alle har noe å lære av hverandre,men ser ikke på sinne som noe konstruktivt. Lar personen som er sint være sint,det er bare en følelse det også. Hvis det er det han vil så værsågod. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får søke andre jobber. Jeg duger ikke til jobben min, og det er også tappende å gå og grue seg til å gå på jobb. Jeg er for svak. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg pleier å tenke at sinne er noe som tilhører personen som er sint, at det er den personen som har problemer. Så tenker jeg det er en rolle den personen spiller, at det egentlig ikke har noe med meg å gjøre. Men jeg tror nok alle har noe å lære av hverandre,men ser ikke på sinne som noe konstruktivt. Lar personen som er sint være sint,det er bare en følelse det også. Hvis det er det han vil så værsågod. 

Skjønner det. Men jeg takler den frykten så dårlig, og jeg klarer ikke å vise noen at jeg reagerer, vil fremstå som sterk og at jeg takler det. 

stjernestøv
Skrevet

Skjønner det. Men jeg takler den frykten så dårlig, og jeg klarer ikke å vise noen at jeg reagerer, vil fremstå som sterk og at jeg takler det. 

Det er ikke bra  å stenge inne følelser,kanskje du kan øve deg på det? Og si hvordan det får deg til å føle? Kanskje det forsvinner når det kommer ut i lyset?

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke bra  å stenge inne følelser,kanskje du kan øve deg på det? Og si hvordan det får deg til å føle? Kanskje det forsvinner når det kommer ut i lyset?

Har prøvd så mange ganger å øve på det. 

stjernestøv
Skrevet

Har prøvd så mange ganger å øve på det. 

Ok. Da må du prøve mer og ikke gi opp. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ok. Da må du prøve mer og ikke gi opp. 

Får det ikke til. Jeg skal be om omplassering. 

stjernestøv
Skrevet

Får det ikke til. Jeg skal be om omplassering. 

Hvis du ikke liker deg der er det sikkert det beste. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Hvis du ikke liker deg der er det sikkert det beste. 

Takler det ikke lenger, og det er ikke noe å gjøre med det. 

stjernestøv
Skrevet

Takler det ikke lenger, og det er ikke noe å gjøre med det. 

Ok. Da er ditt valg tatt, håper det ordner seg. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok. Da er ditt valg tatt, håper det ordner seg. 

Jeg har ikke noe valg lenger. Har gjort mitt beste lenge og kommet til et punkt jeg innser jeg ikke passer inn der, jeg er for svak. 

Ha en fin dag ;) 

stjernestøv
Skrevet

Jeg har ikke noe valg lenger. Har gjort mitt beste lenge og kommet til et punkt jeg innser jeg ikke passer inn der, jeg er for svak. 

Ha en fin dag ;) 

Ok. Takk og ha en fin dag videre der også :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er dessverre ingen som kan hjelpe meg med dette, ikke en gang min behandler. Så jeg har ikke noe annet valg enn å bytte jobb. Jeg nekter å gå på jobb der mer. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...