Gå til innhold

Takler ikke sinne osv

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alltid. Jeg blir skjelven, lei meg, redd.. 

Jeg er ikke redd fysisk vold, eller redd for å bli skadet. Der føler jeg meg sterk. Men jeg finnes ikke sterk når det kommer til verbalt sinne osv. Jeg prøver imidlertid å skjule det. 

Hvordan lærer man seg å takle slikt? 

Anonymkode: ddda7...38b

SOAL= stopp observer aksepter og gå videre.

Ikke ta avgjørelser basert på følelsesstormer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Tøffe@
Skrevet

Det er ofte helsa det kommer an på i livet også sånne ting tror jeg. I perioder man føler seg nedkjørt bør man kanskje oppsøke veldig krevende situasjoner og konfrontasjoner til eksempel familkesammenkomster eller juleballet eller andre ting. Men har man en fysisk god grunnhelse må jo det være gull verd tenker jeg.du 

Gjest Tøffe@
Skrevet

Jeg mente å skrive kanskje ikke oppsøke.

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er dessverre ingen som kan hjelpe meg med dette, ikke en gang min behandler. Så jeg har ikke noe annet valg enn å bytte jobb. Jeg nekter å gå på jobb der mer. 

Har du en jobb der mange er sinte eller kjefter på deg? Jeg hadde f.eks. aldri taklet å være telefonselger, parkeringsvakt eller skatteoppkrever, yrkesgrupper jeg innbiller meg får mye klager/kjeft. Til det er jeg for «tynnhudet». Tror ikke alltid det bare er å øve, vi er født forskjellige også. 

Anonymkode: bb61a...b75

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du en jobb der mange er sinte eller kjefter på deg? Jeg hadde f.eks. aldri taklet å være telefonselger, parkeringsvakt eller skatteoppkrever, yrkesgrupper jeg innbiller meg får mye klager/kjeft. Til det er jeg for «tynnhudet». Tror ikke alltid det bare er å øve, vi er født forskjellige også. 

Anonymkode: bb61a...b75

Jeg har en jobb der dette forekommer, ja. I sommer har det vært ekstra ille. 

Jeg har følt meg tøff som har taklet å jobbe der så lenge som jeg har, siden det er så krevende (for meg). Men den siste tiden har det vært veldig tøft, og det viser bare at jeg er svak. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...