frosken Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Alltid. Jeg blir skjelven, lei meg, redd.. Jeg er ikke redd fysisk vold, eller redd for å bli skadet. Der føler jeg meg sterk. Men jeg finnes ikke sterk når det kommer til verbalt sinne osv. Jeg prøver imidlertid å skjule det. Hvordan lærer man seg å takle slikt? Anonymkode: ddda7...38b SOAL= stopp observer aksepter og gå videre. Ikke ta avgjørelser basert på følelsesstormer. 2 Siter
Gjest Tøffe@ Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 Det er ofte helsa det kommer an på i livet også sånne ting tror jeg. I perioder man føler seg nedkjørt bør man kanskje oppsøke veldig krevende situasjoner og konfrontasjoner til eksempel familkesammenkomster eller juleballet eller andre ting. Men har man en fysisk god grunnhelse må jo det være gull verd tenker jeg.du 0 Siter
Gjest Tøffe@ Skrevet 26. juli 2019 Skrevet 26. juli 2019 Jeg mente å skrive kanskje ikke oppsøke. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er dessverre ingen som kan hjelpe meg med dette, ikke en gang min behandler. Så jeg har ikke noe annet valg enn å bytte jobb. Jeg nekter å gå på jobb der mer. Anonymkode: ddda7...38b Har du en jobb der mange er sinte eller kjefter på deg? Jeg hadde f.eks. aldri taklet å være telefonselger, parkeringsvakt eller skatteoppkrever, yrkesgrupper jeg innbiller meg får mye klager/kjeft. Til det er jeg for «tynnhudet». Tror ikke alltid det bare er å øve, vi er født forskjellige også. Anonymkode: bb61a...b75 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du en jobb der mange er sinte eller kjefter på deg? Jeg hadde f.eks. aldri taklet å være telefonselger, parkeringsvakt eller skatteoppkrever, yrkesgrupper jeg innbiller meg får mye klager/kjeft. Til det er jeg for «tynnhudet». Tror ikke alltid det bare er å øve, vi er født forskjellige også. Anonymkode: bb61a...b75 Jeg har en jobb der dette forekommer, ja. I sommer har det vært ekstra ille. Jeg har følt meg tøff som har taklet å jobbe der så lenge som jeg har, siden det er så krevende (for meg). Men den siste tiden har det vært veldig tøft, og det viser bare at jeg er svak. Anonymkode: ddda7...38b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.