Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fått mye magefett og synes det er pinlig. Jeg er 63 kilo og 166 høy. Men har en klar og tydelig mage. Har også ganske store pupper som fører til at jeg ser litt feit ut pga de og. 

Noen som har samme problemet eller har hatt det samme? 

Noen tips til å bli rask kvitt magen? 

Anonymkode: 1da6e...cef

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/449732-har-f%C3%A5tt-mye-magefett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått mye magefett og synes det er pinlig. Jeg er 63 kilo og 166 høy. Men har en klar og tydelig mage. Har også ganske store pupper som fører til at jeg ser litt feit ut pga de og. 

Noen som har samme problemet eller har hatt det samme? 

Noen tips til å bli rask kvitt magen? 

Ja, jeg erfarer stadig at magen kommer og går. På meg vises 2 kg ganske godt. I alle fall ser jeg det godt selv.

Jeg håper du forstår at du er slank, og ikke trenger å skamme deg. De fleste har sikkert mer mage enn deg. Samtidig mener jeg det er lov for relativt slanke også å passe på vekten. Folk har ulik "trivselsvekt" og ulike mål. 

Sånn. Da var moralpraten unnagjort.

Tipset mitt er å gå ned litt i vekt. Magen er det først som forsvinner.

(Hvis du har kommet i overgangsalderen er det mulig magen er litt vanskelig å slanke bort. Eller er det en myte?) 

1 time siden, Gargamel skrev:

(Hvis du har kommet i overgangsalderen er det mulig magen er litt vanskelig å slanke bort. Eller er det en myte?) 

Jeg skal love deg at etter fylte 40-45 år har det blitt mye vanskeligere å gå ned i vekt. Å gå opp derimot...

Endret av Lillemus
1 time siden, Gargamel skrev:

Det er en myte. Ikkenoe som forhindrer folk i å slange bort mage etter de har kommet i overgangsalderen. 

Men, med økt alder går forbrenningen gradvis ned, og mange er i tillegg mindre aktiv (selv om de selv tror de ikke er det). Siden mange likevel spiser som før skjønner de ikke hvorfor de legger på seg. Svaret er som alltid - de spiser mer enn de forbrenner. 

Endret av Kayia
AnonymBruker
På 27.7.2019 den 9.54, Gargamel skrev:

Ja, jeg erfarer stadig at magen kommer og går. På meg vises 2 kg ganske godt. I alle fall ser jeg det godt selv.

Jeg håper du forstår at du er slank, og ikke trenger å skamme deg. De fleste har sikkert mer mage enn deg. Samtidig mener jeg det er lov for relativt slanke også å passe på vekten. Folk har ulik "trivselsvekt" og ulike mål. 

Sånn. Da var moralpraten unnagjort.

Tipset mitt er å gå ned litt i vekt. Magen er det først som forsvinner.

Jeg kutter ned på høye inntak av sukkerholdig drikke. Jeg har holdt på å drikke kun saft / cola / og annen sukkerholdig brus hver dag. Mulig med å kutte dette så vil magen bli mindre. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...