Annia36 Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 Håååper noen kan hjelpe.. ?! Diagnose ; tilbakevendende depresjon. Har i samråd med legen (vikar for fastlege pga ferie) begynt å trappe ned zoloft, da de ikke hadde effekt (75 mg). Legen ville jeg skulle trappe opp zoloften, men jeg ønsket å starte opp med seroxat,da jeg har hatt god effekt av denne medisinen før (20 mg). Legen informerte ikke særlig hvordan jeg skulle trappe ned zoloften samtid som jeg trapper opp seroxat. Tar nå 10 mg seroxat +50 mg zoloft, dette jeg gjort i en uke -snart. Når skal jeg fase ut zoloft og trappe opp seroxat ? Kvinne ,36 0 Siter
kupton Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 Du kan gjerne ta Seroxat 20 mg i morgen samtidig med at du kutter Zoloft. 0 Siter
Annia36 Skrevet 27. juli 2019 Forfatter Skrevet 27. juli 2019 4 timer siden, kupton skrev: Du kan gjerne ta Seroxat 20 mg i morgen samtidig med at du kutter Zoloft. Tusen takk for svar!❤ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.