AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 Jeg har det veldig vondt akkurat nå. Men jeg tenker at jeg må stålsette meg, bite sammen og holde ut det vonde. Bruke viljestyrken til å holde ut. Det blir lettere igjen, inntil da skal jeg ikke bryte meg selv ned på nytt ved å bli destruktiv og tenke enda mer negativt om meg selv. Jeg skal ikke la de negative tankene om meg selv vokse. Anonymkode: 21e9d...c2d 1 Siter
stjernestøv Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det veldig vondt akkurat nå. Men jeg tenker at jeg må stålsette meg, bite sammen og holde ut det vonde. Bruke viljestyrken til å holde ut. Det blir lettere igjen, inntil da skal jeg ikke bryte meg selv ned på nytt ved å bli destruktiv og tenke enda mer negativt om meg selv. Jeg skal ikke la de negative tankene om meg selv vokse. Anonymkode: 21e9d...c2d Kjenner til mønsteret, det er ikke lett å snu det om alltid. Jeg prøver å tenke på noe positivt,positive minner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 7 minutter siden, stjernestøv skrev: Kjenner til mønsteret, det er ikke lett å snu det om alltid. Jeg prøver å tenke på noe positivt,positive minner. Nei, det er vanskelig. Men det er om å gjøre å med viljens kraft bestemme seg for å ikke bli destruktiv. Anonymkode: 21e9d...c2d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, det er vanskelig. Men det er om å gjøre å med viljens kraft bestemme seg for å ikke bli destruktiv. Anonymkode: 21e9d...c2d Ja det er nok det,å snu det til noe positivt. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 Det funker å bestemme seg for å ikke grave seg ned. Hadde vanligvis vært helt knust i kveld, men jeg tok en bestemmelse og sa til meg selv: ikke gjør det. Jeg er stolt av meg selv nå Anonymkode: 21e9d...c2d 0 Siter
stjernestøv Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det funker å bestemme seg for å ikke grave seg ned. Hadde vanligvis vært helt knust i kveld, men jeg tok en bestemmelse og sa til meg selv: ikke gjør det. Jeg er stolt av meg selv nå Anonymkode: 21e9d...c2d Så godt jobba av deg,du har grunn til å være stolt 🙂 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 Akkurat nå, stjernestøv skrev: Så godt jobba av deg,du har grunn til å være stolt 🙂 Ja, jeg synes det. Nå vet jeg at det funker å bruke viljen til å bare bestemme seg for å ikke grave seg ned til neste gang. Anonymkode: 21e9d...c2d 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg synes det. Nå vet jeg at det funker å bruke viljen til å bare bestemme seg for å ikke grave seg ned til neste gang. Anonymkode: 21e9d...c2d Hadde det vært så enkelt at man bare kan bruke viljen, så hadde det ikke fantes noen med psykiske lidelser. Men bra at det funket for deg! Anonymkode: df293...b27 0 Siter
Stormwind Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det veldig vondt akkurat nå. Men jeg tenker at jeg må stålsette meg, bite sammen og holde ut det vonde. Bruke viljestyrken til å holde ut. Det blir lettere igjen, inntil da skal jeg ikke bryte meg selv ned på nytt ved å bli destruktiv og tenke enda mer negativt om meg selv. Jeg skal ikke la de negative tankene om meg selv vokse. Anonymkode: 21e9d...c2d Prøv å tenk at vonde tanker og følelser er forbipasserende, noe som går over. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 2 minutter siden, Stormwind skrev: Prøv å tenk at vonde tanker og følelser er forbipasserende, noe som går over. Ja! Jeg klarte å tenke det i kveld. Jeg har masse erfaring med å la meg rive med i emosjonelle stormer og så går det bare en vei og ødelegger for meg. Jeg må bruke viljens kraft til å ta makt over følelsene. Mestringsfølelsen er svært så god, og jeg kjenner på hele meg at det er mulig å tenke at jeg nå_vet_ at følelsene går over mye raskere hvis jeg ikke lar meg rive med i stormen. Jeg sparer meg selv for betydelg mye smerte, og jeg mister ikke funksjon. Jeg er svært fornøyd med det jeg har klart overfor meg selv i kveld💪👍😃 og jeg har klart å kose meg med de som betyr alt for meg, familien min ❤️ Anonymkode: 21e9d...c2d 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 Takk til dere som har gitt meg støtte i denne tråden. Det betyr mye for meg. Anonymkode: 21e9d...c2d 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært så enkelt at man bare kan bruke viljen, så hadde det ikke fantes noen med psykiske lidelser. Men bra at det funket for deg! Anonymkode: df293...b27 Du mener vi er viljeløse og har ingen innvirkning på vår mentale helse? Anonymkode: d8ba2...26a 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært så enkelt at man bare kan bruke viljen, så hadde det ikke fantes noen med psykiske lidelser. Men bra at det funket for deg! Anonymkode: df293...b27 Jeg har ikke ment at man bare kan bruke viljen. Men tro meg, jeg har så mye erfaring med dette at det er på tide å bruke viljens kraft til å komme videre. Anonymkode: 21e9d...c2d 0 Siter
Villanda Skrevet 27. juli 2019 Skrevet 27. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hadde det vært så enkelt at man bare kan bruke viljen, så hadde det ikke fantes noen med psykiske lidelser. Men bra at det funket for deg! Anonymkode: df293...b27 Sikkert en del jobbing for å komme dit? 0 Siter
Gjest Surrehuggu Skrevet 28. juli 2019 Skrevet 28. juli 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Du mener vi er viljeløse og har ingen innvirkning på vår mentale helse? Anonymkode: d8ba2...26a Jeg tenker at en kan bruke viljen til mye, men ved visse psykiske lidelser er det veldig vanskelig (mange ganger umulig), å komme seg ut av det uten v.h.a medisiner. Da tenker jeg på organiske sykdommer. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2019 Skrevet 28. juli 2019 6 timer siden, Villanda skrev: Sikkert en del jobbing for å komme dit? Ja, og så innser jeg til slutt at jeg må endre strategi når andre ting funker. Anonymkode: 21e9d...c2d 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.