Gå til innhold

Bruker man samme metode ved alle angstlidelser ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk til OCD-behandling og lærte eksponering og responsprevention. Da resultater av behandlingen ikke var helt som forventet mente psykologen der at jeg også trengte hjelp med traumer og depresjon og at mine plager var litt mer sammensatt. Derfor kom jeg til en traumepterapeut. Denne terapeuten har flere ganger sagt at jeg ikke trenger hjelp med hvordan møte angsten for det har jeg jo allerede lært på OCDteamet. Det gjelder uønskede bilder i hodet fra traumer, skvetter for spesielle lyder og angst ved støy og mye folk, ungåelsesadferd,  katastrofefølelse, angstanfall ol. Bruker man samme metode som OCD mot alle angstlidelser? 

Anonymkode: 6293c...3e6

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...