AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 Skrevet 29. juli 2019 Jeg er veldig bekymret over hjertet mitt, har opplevd flere ganger denne uka at den har hoppet over 2 slag også slår den normalt igjen og plutselig etter noen timer så skjer det igjen. Blir jo så redd jeg! Er det bare jeg som overbekymrer meg eller burde jeg ta kontakt med legen ? Er det vanlig at hjerte hopper over 2 slag flere ganger i løpet av en dag og at man puster veldig sakte. Unormalt sakte ? Er kroppen i ferd med å gi opp eller hva ? Anonymkode: 274d6...690 0 Siter
laban Skrevet 29. juli 2019 Skrevet 29. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som overbekymrer meg eller burde jeg ta kontakt med legen ? Hvis du har anoreksi (ref. overskriften) og er undervektig, er risikoen for organsvikt betydelig. Så ja, kontakt legen snarest og fortell hele sannheten. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 Skrevet 29. juli 2019 13 timer siden, laban skrev: Hvis du har anoreksi (ref. overskriften) og er undervektig, er risikoen for organsvikt betydelig. Så ja, kontakt legen snarest og fortell hele sannheten. Jeg er undervektig, men ikke alvorlig undervektig lenger. Undervekt grad 2 🤔 jeg har jo vært mye tynnere før så forstår ikke hva som skjer. Anonymkode: 274d6...690 0 Siter
Kayia Skrevet 30. juli 2019 Skrevet 30. juli 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er undervektig, men ikke alvorlig undervektig lenger. Undervekt grad 2 🤔 jeg har jo vært mye tynnere før så forstår ikke hva som skjer. Anonymkode: 274d6...690 Undervekt på 17 er skadelig for indre organer. Kontakt lege. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 30. juli 2019 Skrevet 30. juli 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er undervektig, men ikke alvorlig undervektig lenger. Undervekt grad 2 🤔 jeg har jo vært mye tynnere før så forstår ikke hva som skjer. Anonymkode: 274d6...690 Det var ikke spesielt betryggende. Du får oppsøke lege og finne ut hva det er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.