AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 Skrevet 29. juli 2019 Kan en sexavhengig, sykelig sjalu og kontrollerende person jobbe i psykisk helsevern? Personen fungerer godt i jobb, men ikke i et parforhold der disse tingene kommer godt til syne. Anonymkode: 52518...006 0 Siter
kupton Skrevet 29. juli 2019 Skrevet 29. juli 2019 Hva vil en med et slikt spørsmål? Ja, en kan det om en er kvalifisert og har gode referanser fra tidligere jobber. En må også spørre seg om kildene til de negative karakteristikker. En helt annen sak er om en BØR jobbe i psykiatrien. Forutsatt at vedkommende er som beskrevet, er det ikke gunstig å ha slike i den type jobb. Før eller siden slår personligheten gjennom i pressede situasjoner. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 Skrevet 29. juli 2019 6 minutter siden, kupton skrev: Hva vil en med et slikt spørsmål? Ja, en kan det om en er kvalifisert og har gode referanser fra tidligere jobber. En må også spørre seg om kildene til de negative karakteristikker. En helt annen sak er om en BØR jobbe i psykiatrien. Forutsatt at vedkommende er som beskrevet, er det ikke gunstig å ha slike i den type jobb. Før eller siden slår personligheten gjennom i pressede situasjoner. Hva jeg vil med spørsmålet? Hvorfor spør du om det? Anonymkode: 52518...006 0 Siter
frosken Skrevet 29. juli 2019 Skrevet 29. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kan en sexavhengig, sykelig sjalu og kontrollerende person jobbe i psykisk helsevern? Personen fungerer godt i jobb, men ikke i et parforhold der disse tingene kommer godt til syne. Anonymkode: 52518...006 Når jeg leste spørsmålet ditt, så lurte jeg på hvordan du definerer sexavhengig og sykelig sjalu? Snakker du om din egen partner eller er det en annen? Siden vedkommende fungerer godt i jobb, så er det åpenbart at vedkommende _kan_ jobbe i psykisk helsevesen. Et helt annet spørsmål er om vedkommende _bør_ gjøre det - gitt at det du mener å ha observert er klart avvikende fra normal atferd. Svaret på dette kommer blant annet an på hva slags jobb innen psykisk helsevesen det er snakk om. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 Skrevet 29. juli 2019 Jeg vil ikke gi flere opplysninger. Jeg tenkte at evt. svar i denne tråden fikk basere seg på de opplysninger jeg ga og kun det. Anonymkode: 52518...006 0 Siter
frosken Skrevet 29. juli 2019 Skrevet 29. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil ikke gi flere opplysninger. Jeg tenkte at evt. svar i denne tråden fikk basere seg på de opplysninger jeg ga og kun det. Anonymkode: 52518...006 Men hva mente du med spørsmålet om vedkommende KAN jobbe i psykiatrien? Mente du bør eller mente du om det finnes regler mot det eller hva? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2019 Skrevet 29. juli 2019 4 minutter siden, frosken skrev: Men hva mente du med spørsmålet om vedkommende KAN jobbe i psykiatrien? Mente du bør eller mente du om det finnes regler mot det eller hva? Jeg synes svaret fra Kupton besvarte spørsmålet mitt. Anonymkode: 52518...006 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.