Gå til innhold

Hvordan er det?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja veldig og. Men jeg kan ikke alltid si hvilke energier det er,det er så mange slags energier. 

Anonymkode: 5bde1...984

Jeg spurte stjernestøv.

Ellers svarer du med ren svada.

Anonymkode: 1cf9c...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lol, du er vitenskapsmann med andre ord.

Anonymkode: 1cf9c...b92

Lol nei men det er vel du regner jeg med?

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte stjernestøv.

Ellers svarer du med ren svada.

Anonymkode: 1cf9c...b92

Er nok stjernestøv som kom borti anonymknappen

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol nei men det er vel du regner jeg med?

Anonymkode: deebb...e03

Ved nærmere ettertanke kan du ikke være vitenskapsmann eller særlig intelligent når du ikke skjønte i hvilken sammenheng jeg svarte at jeg hadde 5 i naturfag.

Tipper du fikk 2 eller 3.

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den evidensbaserte visdommen og kunnskapen er ikke hele bildet. Å tro det er dårskap. 

Anonymkode: deebb...e03

Evidensbasert kunnskap er bærebjelken i et opplyst samfunn. Den vitenskapelige metode med sine krav til redelighet og bevisførsel er menneskehetens vakreste og edleste ferdighet. 

"Ta og føle på"-metoden og "mer mellom himmel og jord"-filosofien har på sin side gitt oss alternativmessa og Åndenes Makt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lol nei men det er vel du regner jeg med?

Anonymkode: deebb...e03

Nei, men jeg går ikke rundt og tror på alternativt ikke-evidensbasert tullball.

Anonymkode: 1cf9c...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Janus30 skrev:

Evidensbasert kunnskap er bærebjelken i et opplyst samfunn. Den vitenskapelige metode med sine krav til redelighet og bevisførsel er menneskehetens vakreste og edleste ferdighet. 

"Ta og føle på"-metoden og "mer mellom himmel og jord"-filosofien har på sin side gitt oss alternativmessa og Åndenes Makt. 

Ta og føle på -metoden er jo den evidensbaserte vitenskapen er basert på. 

Mer mellom himmel og jord -filosofien er mer vakkert og edelt siden det betyr at mennesket kan tenke selv, og tenke utenfor boksen. Slike mennesker trenger verden.

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, Janus30 skrev:

Evidensbasert kunnskap er bærebjelken i et opplyst samfunn. Den vitenskapelige metode med sine krav til redelighet og bevisførsel er menneskehetens vakreste og edleste ferdighet. 

"Ta og føle på"-metoden og "mer mellom himmel og jord"-filosofien har på sin side gitt oss alternativmessa og Åndenes Makt. 

Om det om et par år kan bevises at gud finnes eller at aliens er de som egentlig styrer verden ,da tror du nok på det siden det da er blitt bevist etter kriteriene.

Men salige er de som allerede på forhånd har kunnet tenke seg til det helt selv. 

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg går ikke rundt og tror på alternativt ikke-evidensbasert tullball.

Anonymkode: 1cf9c...b92

Det er mer tullball å ikke tro på at verden er så mye mer enn det som er bevist til nå. Og vitner om dårskap.

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta og føle på -metoden er jo den evidensbaserte vitenskapen er basert på. 

Mer mellom himmel og jord -filosofien er mer vakkert og edelt siden det betyr at mennesket kan tenke selv, og tenke utenfor boksen. Slike mennesker trenger verden.

Anonymkode: deebb...e03

Så hvis jeg tror på spøkelser, tusser og troll så betyr det at jeg har en større evne til å tenke selv/utenfor boksen? 

Beklager, men det er ikke noe vakkert eller høyverdig ved å la seg narre av profeter, medium eller andre sjarlataner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta og føle på -metoden er jo den evidensbaserte vitenskapen er basert på. 

Takk for at du bekrefter din totalt kunnskapsløshet om evidensbasert vitenskap. Kanskje på tide å åpne de gamle naturfagsbøkene igjen?

 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er mer tullball å ikke tro på at verden er så mye mer enn det som er bevist til nå. Og vitner om dårskap.

Anonymkode: deebb...e03

Jeg ser ingen grunn til å tro på alternativt/religiøst sludder som det ikke finnes fnugg av evidens for.

Anonymkode: 1cf9c...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Arroganse kan føre til undergang. 

Anonymkode: deebb...e03

Står det i bibelen?

Anonymkode: 1cf9c...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Står det i bibelen?

Anonymkode: 1cf9c...b92

Tror du bør åpne religionsbøkene dine igjen. Trur ikke det står i bibelen nei. 

Men det står at dåren i sitt hjerte sier at det ikke finnes noen gud .Tygg litt på den

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, Janus30 skrev:

Så hvis jeg tror på spøkelser, tusser og troll så betyr det at jeg har en større evne til å tenke selv/utenfor boksen? 

Beklager, men det er ikke noe vakkert eller høyverdig ved å la seg narre av profeter, medium eller andre sjarlataner. 

Jada da har du forstått meg riktig.

Det er ikke sikkert at det er noe narring vel? Trur det er viktig og riktig å være åpen for at ting kan eksistere selv om du ikke kan se det eller at det ikke har blitt bevist enda. Som nevnt så vil du garantert tru det om det blir bevist. Inntil så lenge kan nesa di gro sånn at den blir ekstra lang den dagen ting du ikke greide å tenke deg til at fantes ,blir åpenbart for alle. 

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du bør åpne religionsbøkene dine igjen. Trur ikke det står i bibelen nei. 

Men det står at dåren i sitt hjerte sier at det ikke finnes noen gud .Tygg litt på den

Anonymkode: deebb...e03

Jeg er ikke så veldig opptatt av gamle mosegrodde eventyrbøker. 

Anonymkode: 1cf9c...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke så veldig opptatt av gamle mosegrodde eventyrbøker. 

Anonymkode: 1cf9c...b92

Ikke jeg heller. God natt. Må på jobb i morgen.

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gargamel
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk ut med 5 i naturfag. 

Og ja jeg tror at kupton ikke tror at leken er under pleddet hvis han ikke kan se den. 

Anonymkode: deebb...e03

Nå må du ikke være respektløs. På en god dag tror jeg nok han gjennomskuer det trikset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte stjernestøv.

Ellers svarer du med ren svada.

Anonymkode: 1cf9c...b92

Tror jeg må ha kommet atti anonym knappen, det var meg som svarte dette. Det er mange slags energier, energier som kommer fra mennesker og dyr,energier som kommer fra den andre siden og fra universet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv

Har snakket med sykepleieren nå, han sa at mye av det jeg snakket om oppfattet han som vrangforestiller. Men han oppfattet meg ikke som psykotisk når han var her, så hva er da psykose? Da kan man jo ha vrangforestillinger uten å være psykotisk?

Han sa jeg skulle få ha min tro og at det var helt greit,men vi ble nok ikke enige sa han. Men det var ok å være uenige om ting,men han trodde angsten min kom av mine forestillinger om hvordan ting henger sammen. Han trodde jeg hadde den diagnosen jeg har ut fra de symptomene jeg hadde. 

Jeg bare vet at det er sterke krefter jeg har med å gjøre og at tankens kraft er total,men vi er jo programert fra vi er født av omgivelsene. Ofte er det det ubevisste sinnet som skaper virkeligheten,folk går på autopilot. Men egentlig kan vi skape med det bevisste sinnet,men det tar tid. Nå har jeg en plan om å slanke meg, det er noe jeg vil skape. 

Men vi har en sjelskontrakt, enkelte ting vil skje uansett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...