Gå til innhold

Hvordan er det?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

stjernestøv

Vil bare si jeg starter ikke hundrevis av tråder slik kupton oh en anonym mente,men nå fant jeg ikke min siste tråd. Men lurer på noe. Hvordan er det egentlig å være psykotisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
19 minutter siden, stjernestøv skrev:

Vil bare si jeg starter ikke hundrevis av tråder slik kupton oh en anonym mente,men nå fant jeg ikke min siste tråd. Men lurer på noe. Hvordan er det egentlig å være psykotisk?

Lurer du på om du er psykotisk?

Anonymkode: 1cf9c...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer du på om du er psykotisk?

Anonymkode: 1cf9c...b92

På ingen måte,ville høre hvordan de som egentlig er psykotiske har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

ville høre hvordan de som egentlig er psykotiske har det.

Det mest typiske for psykosen er vrangforestillingen slik du bla har det om "energier".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
7 minutter siden, kupton skrev:

Det mest typiske for psykosen er vrangforestillingen slik du bla har det om "energier".

Men alt er jo energi,det har til og med vitenskapen bevist. Men det er vel ikke vits i å diskutere det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men alt er jo energi,det har til og med vitenskapen bevist. Men det er vel ikke vits i å diskutere det. 

Nei det er ingen vits i å diskutere slike ting med folk som bare tror på det de kan se, høre, lukte, berøre, osv. De greier kun å tenke konkret. Og de må ha bevis.

Vil påstå at de som greier å tenke abstrakt og ikke er så skråsikre på at verden/tilværelsen kun er det de kan se med det blotte øye, er himla mye mer intelligente. Høy utdannelse tatt i betraktning. I mine øyne er det dårskap å blankt avvise ting man ikke kan se, og kke kunne anerkjenne at det er ting man enda ikke vet.  

Til og med en hund vet at om du gjemmer en leke under et pledd, så er leken der selv om den ikke kan se den.

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ingen vits i å diskutere slike ting med folk som bare tror på det de kan se, høre, lukte, berøre, osv. De greier kun å tenke konkret. Og de må ha bevis.

Vil påstå at de som greier å tenke abstrakt og ikke er så skråsikre på at verden/tilværelsen kun er det de kan se med det blotte øye, er himla mye mer intelligente. Høy utdannelse tatt i betraktning. I mine øyne er det dårskap å blankt avvise ting man ikke kan se, og kke kunne anerkjenne at det er ting man enda ikke vet.  

Til og med en hund vet at om du gjemmer en leke under et pledd, så er leken der selv om den ikke kan se den.

Anonymkode: deebb...e03

Er det dårskap å kreve evidens fra personer som kommer med bemerkelsesverdige påstander? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ingen vits i å diskutere slike ting med folk som bare tror på det de kan se, høre, lukte, berøre, osv. De greier kun å tenke konkret. Og de må ha bevis.

Vil påstå at de som greier å tenke abstrakt og ikke er så skråsikre på at verden/tilværelsen kun er det de kan se med det blotte øye, er himla mye mer intelligente. Høy utdannelse tatt i betraktning. I mine øyne er det dårskap å blankt avvise ting man ikke kan se, og kke kunne anerkjenne at det er ting man enda ikke vet.  

Til og med en hund vet at om du gjemmer en leke under et pledd, så er leken der selv om den ikke kan se den.

Anonymkode: deebb...e03

Ja enig med deg i det,det er så mye mer mellom himmel og jord. Og jeg tror vi har en sjette sans🙂. Ikke alle bruker den,noen bruker den uten at de vet det. Og ser man på en finger i et mikroskop ser man energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Janus30 skrev:

Er det dårskap å kreve evidens fra personer som kommer med bemerkelsesverdige påstander? 

Den evidensbaserte visdommen og kunnskapen er ikke hele bildet. Å tro det er dårskap. 

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, Janus30 skrev:

Er det dårskap å kreve evidens fra personer som kommer med bemerkelsesverdige påstander? 

Ikke alt kan ses å ta på,noe må føles og oppleves. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja enig med deg i det,det er så mye mer mellom himmel og jord. Og jeg tror vi har en sjette sans🙂. Ikke alle bruker den,noen bruker den uten at de vet det. Og ser man på en finger i et mikroskop ser man energi.

Jeg er ikke enig med deg i alt du tenker og tror. Det jeg er enig med deg i er at tilværelsen er så mye mer enn det konkrete og evidensbaserte. 

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gargamel
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er ingen vits i å diskutere slike ting med folk som bare tror på det de kan se, høre, lukte, berøre, osv. De greier kun å tenke konkret. Og de må ha bevis.

Vil påstå at de som greier å tenke abstrakt og ikke er så skråsikre på at verden/tilværelsen kun er det de kan se med det blotte øye, er himla mye mer intelligente. Høy utdannelse tatt i betraktning. I mine øyne er det dårskap å blankt avvise ting man ikke kan se, og kke kunne anerkjenne at det er ting man enda ikke vet.  

Til og med en hund vet at om du gjemmer en leke under et pledd, så er leken der selv om den ikke kan se den.

Anonymkode: deebb...e03

Mener du at @Kupton ikke tror at en leke finnes hvis den er gjemt under et pledd? 

Alle som kan noe om naturfag tror på masse ting man ikke kan se og noen ting som man ikke engang kan se for seg. Det betyr ikke at man bare kan dikte opp ting. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke enig med deg i alt du tenker og tror. Det jeg er enig med deg i er at tilværelsen er så mye mer enn det konkrete og evidensbaserte. 

Anonymkode: deebb...e03

Ok. Ja det er helt sikkert at det er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, Gargamel skrev:

Mener du at @Kupton ikke tror at en leke finnes hvis den er gjemt under et pledd? 

Alle som kan noe om naturfag tror på masse ting man ikke kan se og noen ting som man ikke engang kan se for seg. Det betyr ikke at man bare kan dikte opp ting. 

 

Ei sa til meg at alt er fysikk og kjemi,men det skjønner ikke jeg meg på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Gargamel skrev:

Mener du at @Kupton ikke tror at en leke finnes hvis den er gjemt under et pledd? 

Alle som kan noe om naturfag tror på masse ting man ikke kan se og noen ting som man ikke engang kan se for seg. Det betyr ikke at man bare kan dikte opp ting. 

 

Jeg gikk ut med 5 i naturfag. 

Og ja jeg tror at kupton ikke tror at leken er under pleddet hvis han ikke kan se den. 

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

 

7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ei sa til meg at alt er fysikk og kjemi,men det skjønner ikke jeg meg på.

Men energier forstår du deg på?

Anonymkode: 1cf9c...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Men energier forstår du deg på?

Anonymkode: 1cf9c...b92

Ja veldig og. Men jeg kan ikke alltid si hvilke energier det er,det er så mange slags energier. 

Anonymkode: 5bde1...984

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gikk ut med 5 i naturfag. 

Lol, du er vitenskapsmann med andre ord.

Anonymkode: 1cf9c...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...