Gå til innhold

Hvordan er det?


stjernestøv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
31 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men vi har en sjelskontrakt, enkelte ting vil skje uansett

Hva mener du med det?

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med det?

Anonymkode: deebb...e03

Før vi ble født laget vi en sjelskontrakt med menneskene vi har i livet vårt, alle var med på det. Derfor vil visse ting skje,f.eks at jeg er en psykiatrisk pasient. Det står sikker i sjelskontrakten min,og alt annet som har skjedd i livet mitt som egoet ikke var med på. Egoet vil ikke det,men sjelen vil erfare det. Det står skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
54 minutter siden, stjernestøv skrev:

Før vi ble født laget vi en sjelskontrakt med menneskene vi har i livet vårt, alle var med på det. Derfor vil visse ting skje,f.eks at jeg er en psykiatrisk pasient. Det står sikker i sjelskontrakten min,og alt annet som har skjedd i livet mitt som egoet ikke var med på. Egoet vil ikke det,men sjelen vil erfare det. Det står skrevet.

Tullball.

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
55 minutter siden, stjernestøv skrev:

Før vi ble født laget vi en sjelskontrakt med menneskene vi har i livet vårt, alle var med på det. Derfor vil visse ting skje,f.eks at jeg er en psykiatrisk pasient. Det står sikker i sjelskontrakten min,og alt annet som har skjedd i livet mitt som egoet ikke var med på. Egoet vil ikke det,men sjelen vil erfare det. Det står skrevet.

Hvor i alle dager har du dette fra???? 

Anonymkode: 1cf9c...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor i alle dager har du dette fra???? 

Anonymkode: 1cf9c...b92

Jeg har det fra bøker jeg har lest,og jeg tror det er sant. Husker før jeg kom til jorden så sa jeg "Denne gangen skal jeg klare det". Tror det gjelder det åndelige, at jeg skal takle det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har det fra bøker jeg har lest,og jeg tror det er sant. 

Jeg tror du er alt for naiv og lettlurt, jfr. slankepillene.

Anonymkode: 1cf9c...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du er alt for naiv og lettlurt, jfr. slankepillene.

Anonymkode: 1cf9c...b92

Jeg er litt kjent for å være naiv,men akkurat det åndelige har jo fulgt meg hele livet. Jeg har selv erfaringer med det, og kjenner meg igjen i bøkene jeg leser. Derfor tror jeg på det,for at folk skal tro på noe tror jeg de må erfare det selv først. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg har det fra bøker jeg har lest,og jeg tror det er sant. Husker før jeg kom til jorden så sa jeg "Denne gangen skal jeg klare det". Tror det gjelder det åndelige, at jeg skal takle det. 

Det er jo helt hinsides det du skriver her. Har nesten ikke ord for hvor dumt det høres ut. Du kan ikke huske noe eller velge noe før du er født.Det minner meg om en dame på jobben som mener at nevøen hennes en liten pjokk på tre måneder med alvorlig hjertefeil selv har bestemt å ville ha det slik før han flyttet inn i kroppen.

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, stjernestøv skrev:

Jeg er litt kjent for å være naiv,men akkurat det åndelige har jo fulgt meg hele livet. Jeg har selv erfaringer med det, og kjenner meg igjen i bøkene jeg leser. Derfor tror jeg på det,for at folk skal tro på noe tror jeg de må erfare det selv først. 

Du er jo helt ute i tåkeheimen.

Anonymkode: 1cf9c...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt hinsides det du skriver her. Har nesten ikke ord for hvor dumt det høres ut. Du kan ikke huske noe eller velge noe før du er født.Det minner meg om en dame på jobben som mener at nevøen hennes en liten pjokk på tre måneder med alvorlig hjertefeil selv har bestemt å ville ha det slik før han flyttet inn i kroppen.

Anonymkode: deebb...e03

Det får bare høres dumt ut,men jeg husker jeg sa det...sjelen min sa det. Det er sjelen/vårt høyeste selv som velger det livet vi skal ha,det er ikke sikkert personen/egoet er enig. Det er det sjelen vil erfare,så det stemmer det den damen sa-Vet det høres brutalt ut, men det er sant. Egentlig er vi alle et, vi er en bevissthet del inn i mange kropper. Noen kaller bevisstheten Gud,og Gus vil oppleve seg selv som delt og erfare gjennom oss. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er jo helt ute i tåkeheimen.

Anonymkode: 1cf9c...b92

Takk for den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det får bare høres dumt ut,men jeg husker jeg sa det...sjelen min sa det. Det er sjelen/vårt høyeste selv som velger det livet vi skal ha,det er ikke sikkert personen/egoet er enig. Det er det sjelen vil erfare,så det stemmer det den damen sa-Vet det høres brutalt ut, men det er sant. Egentlig er vi alle et, vi er en bevissthet del inn i mange kropper. Noen kaller bevisstheten Gud,og Gus vil oppleve seg selv som delt og erfare gjennom oss. 

Hva med de dødfødte? Hvorfor skulle en sjel bestemme seg for å gå inn i en kropp bare for å dø??

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

stjernestøv
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva med de dødfødte? Hvorfor skulle en sjel bestemme seg for å gå inn i en kropp bare for å dø??

Anonymkode: deebb...e03

Erfaring. Og vi har flere liv, så vi har alle vært fattige,rike,mordere og offer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Erfaring. Og vi har flere liv, så vi har alle vært fattige,rike,mordere og offer. 

Nonsens , sludder og vås!

Anonymkode: deebb...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nonsens , sludder og vås!

Anonymkode: deebb...e03

Du får tro hva du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Erfaring. Og vi har flere liv, så vi har alle vært fattige,rike,mordere og offer. 

Hva slags erfaring får man av å bli dødfødt?

Anonymkode: 1cf9c...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva slags erfaring får man av å bli dødfødt?

Anonymkode: 1cf9c...b92

Å dø? Alle skal erfare alt mulig her på jorden,vi er alle en bevissthet som vil erfare ulike ting. Det er ikke bare barnet som skal erfare noe, foreldrene skal også erfare det . Alle var enige om planen før de ble født. 

Endret av stjernestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å dø? Alle skal erfare alt mulig her på jorden,vi er alle en bevissthet som vil erfare ulike ting. Det er ikke bare barnet som skal erfare noe, foreldrene skal også erfare det . Alle var enige om planen før de ble født. 

Jeg gir opp, dette er bare helt sinnsykt. 

Anonymkode: 1cf9c...b92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gir opp, dette er bare helt sinnsykt. 

Anonymkode: 1cf9c...b92

Ok hvis du mener det så må du få mene det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...