Gå til innhold

Er forvirret.


stjernestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 minutter siden, stjernestøv skrev:

 Har latuda da men syns ikke de hjalp så godt sist,har lyst å prøve de nye som har komt. Men hva heter de igjen? Jeg klarer snart ikke dette mer,selv om jeg tror det er en mening med det. 

Seroquel da? Jeg er ikke oppdatert på nye medisiner. 

Neida, ikke noe oppdrag mislykket:-) Du gjør så godt du kan du. Ikke meningen at du skal gå helt under av dette. Vi vil ha deg her i livet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, cathlin skrev:

Seroquel da? Jeg er ikke oppdatert på nye medisiner. 

Neida, ikke noe oppdrag mislykket:-) Du gjør så godt du kan du. Ikke meningen at du skal gå helt under av dette. Vi vil ha deg her i livet! 

Tar seroquel om kvelden,tror ikke jeg vil ta det om dagen pga sultfølelse. Ok. Ja føler jeg er i ferd med å gå under nå,sliter veldig for tiden. Jeg har til og med tenkt på å ta overdose. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Tar seroquel om kvelden,tror ikke jeg vil ta det om dagen pga sultfølelse. Ok. Ja føler jeg er i ferd med å gå under nå,sliter veldig for tiden. Jeg har til og med tenkt på å ta overdose. 

Uff da. Har du snakket med sykepleieren om hvordan du føler det? Jeg skjønner at du ikke har det bra for tiden, selv om du prøver å stå på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
5 minutter siden, cathlin skrev:

Uff da. Har du snakket med sykepleieren om hvordan du føler det? Jeg skjønner at du ikke har det bra for tiden, selv om du prøver å stå på. 

Tror ikke han skjønner hvor dårlig jeg er. Jeg tror på det alternative og tror jeg får det bra når jeg dør,bare jeg ikke da får et nytt liv likt som dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, stjernestøv skrev:

 Men jeg vurderer å ta medisiner nå,innser at jeg er så dårlig at jeg klarer svært lite. Har ansvaret for å mate katten til en nabo,bare å gå det lille stykket er en pine. Jeg føler at jeg pines i et Helvete av energier og smerter. Klarer ikke reise til hurdalssjøen eller gå på trening.

Hvis du vil begynne med litt medisiner igjen, så kan du kanskje ta kontakt med FACT på mandag og få et forslag til hva du kan gjøre. 

Ta godt vare på deg selv gjennom helgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
9 timer siden, frosken skrev:

Hvis du vil begynne med litt medisiner igjen, så kan du kanskje ta kontakt med FACT på mandag og få et forslag til hva du kan gjøre. 

Ta godt vare på deg selv gjennom helgen:-)

Ja kan jo det å se hva de sier.

Jo takk for det :) Tar det nok helt med ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stjernestøv
10 timer siden, frosken skrev:

Hvis du vil begynne med litt medisiner igjen, så kan du kanskje ta kontakt med FACT på mandag og få et forslag til hva du kan gjøre. 

Ta godt vare på deg selv gjennom helgen:-)

Men husker du hva de nye het?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...