Mallepalle Skrevet 1. august 2019 Del Skrevet 1. august 2019 Jeg har hatt pstav siden oktober etter å ha blitt gravid på p piller 3 ganger. Blødde ganske ofte frem til mai. I juni fikk jeg ømme bryster, ingen blødninger osv. For 3 uker siden fikk jeg en kjempeblødning. Sa faktisk til samboeren at det minnet om en spontanabort. Noen dager etterpå tok jeg en graviditetstest. Denne ble positiv. Gikk til legen og tok urinprøve der også, denne var negativ. Legen sa da at jeg ikke er gravid. Har tatt tester ca annenhver dag etter dette. Nesten alle har vært svakt positive. Digital var negativ. Kan jeg ha hatt en sa? Vet ikke om jeg burde ta kontakt med legen igjen, føler meg jo teit om det ikke er noe.. Men svakt positive tester i 2.5 uke er jo ikke normalt.. Hva tenker dere? Må vel ihvertfall ha vært gravid for å få sånne streker? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/449842-gravid-p%C3%A5-pstav/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.