Gå til innhold

Til dere som vil slutte/ta pause fra DOL.


Villanda

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
16 minutter siden, Eva Sofie skrev:

Og hvorfor i det hele tatt skrive at man skal slutte eller ta pause fra DOL? Hvorfor ikke bare bli stille. 

 

Akkurat det spørsmålet har ts forsøkt å svare på flere ganger. Pluss meg som virker å være den eneste som forstår ts.

Anonymkode: d4ee3...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Nicklusheletida skrev:

Jeg vet ikke en gang hva slags innlegg du snakker om. Ikke tenk mer på dette nå 🙂

Ok, skal prøve 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat det spørsmålet har ts forsøkt å svare på flere ganger. Pluss meg som virker å være den eneste som forstår ts.

Anonymkode: d4ee3...37d

Takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Greide det. En uke uten DOL. Ikke vært inne én gang. Men jeg har ikke lest som jeg tenkte. Har visst mista leselysten. Strikka litt da. Litt. Og når barna har hatt skjermtid og etter leggetid, spilt Clash Royal 🙈😂, påvirket av 10-åringen min. Kun ringt og lest/sendt meldinger når ute, og vi var jo mest ute. Har åpna bare denne.

Nå ser jeg over trådene. Det frister å lese noe av det,  men hamner kanskje utpå igjen da. 😂

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Villanda skrev:

Greide det. En uke uten DOL. Ikke vært inne én gang. Men jeg har ikke lest som jeg tenkte. Har visst mista leselysten. Strikka litt da. Litt. Og når barna har hatt skjermtid og etter leggetid, spilt Clash Royal 🙈😂, påvirket av 10-åringen min. Kun ringt og lest/sendt meldinger når ute, og vi var jo mest ute. Har åpna bare denne.

Nå ser jeg over trådene. Det frister å lese noe av det,  men hamner kanskje utpå igjen da. 😂

Du har nå vært flink du da :) Godt jobba det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er greit at folk ønsker å trappe ned eller slutte, men det er da helt unødvendig å skrive et langt avskjedsbrev om det. 

Det som er positivt med Villanda sin "metode" er at h*n har hatt pause noen dager, men kommer tilbake igjen med sitt gamle nick. Så har du de igjen som lager en tråd om at nå slutter jeg også er de tilbake igjen etter 1-2 dager med nytt nick, fatter ikke poenget med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu
2 timer siden, Fionys skrev:

Det som er positivt med Villanda sin "metode" er at h*n har hatt pause noen dager, men kommer tilbake igjen med sitt gamle nick. Så har du de igjen som lager en tråd om at nå slutter jeg også er de tilbake igjen etter 1-2 dager med nytt nick, fatter ikke poenget med det.

Det er en god metode, ja. 

Når det gjelder det andre du skriver, så kan jeg godt forstå poenget med det. Jeg kan bare snakke ut i fra meg selv såklart, og da er forklaringen at jeg rett og slett har driti meg loddrett ut og ønsker ikke at den dritten for alltid skal forfølge nicket mitt. Jeg har byttet et par ganger de siste få årene av den grunnen. Men dessverre er det nok ganske enkelt likevel å skjønne hvem det er som skjuler seg bak det nye nicket pga skrivestil. Denne gangen har jeg latt være å bytte nick, så får folk bare mene, tro, og synse så mye de vil. Jeg er jo uansett anonym. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt bare åpna denne. Litt ambivalent til hva jeg skal gjøre eller ikke gjøre videre. (nei, ikke noe jeg skriver for å få spesielle reaksjoner!) Clash er kanskje ikke noe bedre bortsatt fra at det er noe gutten min liker. Har visst anlegg for avhengighet, men får være glad det ike dreier seg om alkohol, stoff eller pengespill 🤣

 

Endret av Villanda
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Villanda skrev:

Fortsatt bare åpna denne. Litt ambivalent til hva jeg skal gjøre eller ikke gjøre videre. (nei, ikke noe jeg skriver for å få spesielle reaksjoner!) Clash er kanskje ikke noe bedre bortsatt fra at det er noe gutten min liker. Har visst anlegg for avhengighet, men får være glad det ike dreier seg om alkohol, stoff eller pengespill 🤣

 

Det går kanskje an å begrense seg til at du er inne en liten stund på morgen eller kveld eller kanskje begge deler. Trenger nødvendigvis ikke å være så streng med deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo ofte ikke tid og ressurser til alt man skulle ønske. Noe de fleste opplever i perioder eller øyeblikk i livet tror jeg.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Surrehuggu

Kjære søte @Karma@ Bare lurer på om du har sluttet eller trappet ned på medisinene dine, som du for ikke lenge siden skrev at du skulle gjøre? 

Jeg vil bare si deg, og det er bare godt ment, at du ikke må gjøre slikt på egenhånd. Du bør alltid rådføre deg med legen din hvis du vil endre på medisineringen. 

Jeg skriver til deg i denne tråden, istedet for å lage en ny en, for å unngå så stor oppmerksomhet.

Alt godt ønsker jeg deg! 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare dager til jeg snakker med lege om min problematikk. Jeg har også inntrykk av at mange driver med så mye rart i dag, men jeg kan berolige deg med at jeg er ikke en av dem.

Skal også prøve å finne et par sko med borrelås for å kunne gå litt mere ut småturer i frisk luft. Godt for nattesøvn.

Alt godt til deg og dine også.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv håndverkere jobber inne når været er dårlig og selv når vi var barn fikk vi være inne i det godt oppvarmede klasserommet å spise medbrakt mat og kakao når kuldegradene var over 20. Så langt jeg husker var det ikke ofte man opplevet det.  Da fikk mamma  beskjed av meg om matpakke var påkrevet. Alt er ikke bra for en. Ikke sant. Kanskje kan man finne annet å drive med enn å henge på nett. Ikke er det gratis heller.

 Man må se fremover. Alt er ikke bra for en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...