Gå til innhold

Til dere som vil slutte/ta pause fra DOL.


Villanda

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, Karma@ skrev:

Kanskje kan man finne annet å drive med enn å henge på nett. Ikke er det gratis heller.

Har du tenkt over det jeg foreslo for deg om å være på nett bare de gangene du er på et sted (bibliotek,kafé,...) med gratis wi-fi? Da blir det en naturlig begrensning, du slipper mobilutgiftene og får et mål for turen du ofte nevner du burde gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men da har du alle disse hackerne og  tyvlytterene da. De er overalt i dag. Jeg er dessuten så skall nå at jeg har lite glede av noe kafébesøk med mindre det regner og en time til neste buss kommer forbi. Oftest unge jyplinger ovrtinteligente osv. Bare skummelt med uteliv. Man er mer bevisst i dag. Men kan alltid bli bedre føler jeg.

Takk for godt tips.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Karma@ skrev:

Men da har du alle disse hackerne og  tyvlytterene da. De er overalt i dag.

 

8 minutter siden, Karma@ skrev:

Man er mer bevisst i dag. Men kan alltid bli bedre føler jeg.

Jeg er nok ikke så engstelig for at det skal skje noe skummelt bare fordi jeg åpner en nettside som ikke inneholder noen personinfo om meg, på et offentlig sted. Jeg foreslo det fordi du stadig uttrykker at du burde redusere nettbruken og datautgiftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til legen snart heldigvis. Så mye smerter nå. Driver å dkriver på et ark tingene jeg gjerne vil ta opp med øegen om legen hsr tid selvsagt.Kanskje er problematikken mye det relatert til mitt nettbruk. Jeg vet ikke.Bare dager til. Håper ikke legen selv er blitt syk også. Legen skulle snart ha ferie sa kontorsøster. Alt er ikke bare for fastlegene  nå leste jeg på nett. De har stått i stormen lenge tror jeg og har vel ikke toppidrettsgener alle sammen de heller. Det røyner på for politikere også tror jeg. Angrer litt for egne kanskje  dumme kommentarer. Ingen er feilfrie tror jeg.

Jeg er så heldig at jeg har fastlege. God og samvittighetsfull. Skulle holdt meg til denne legen hele tiden og ikke flyttet rundt i håp om kanskje at noen andre hadde bedre kunnskaper. Så lett å være etterpåklok. Men er nok ikke den første eller bli den siste.

Mange står visst uten registrert lege i dag har jeg hørt på nett.

Så mange skjebner også blant legene tror jeg. Mye resultat av skammelig politikk tror jeg for oss alle. Inkludert øolitinere tror jeg. Både ute og hjemme.

God bedring til alle i liknende situasjon.

Og lykke til til oss alle som trenger å redusere nettbruk betraktelig.💜

Man har jo radio. Ikke vanskelig å følge med. Det et de bare fantastiske. Medarbeidere alle sammen.

Alt godt til spedielt til deg. Står på utrettelig og uten en krone i betaling noen gang. Tror du hsr reddet mange fra fortapelsen. Hjertlig takk..😊

En god dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Karma@ skrev:

Selv håndverkere jobber inne når været er dårlig og selv når vi var barn fikk vi være inne i det godt oppvarmede klasserommet å spise medbrakt mat og kakao når kuldegradene var over 20. Så langt jeg husker var det ikke ofte man opplevet det.  Da fikk mamma  beskjed av meg om matpakke var påkrevet. Alt er ikke bra for en. Ikke sant. Kanskje kan man finne annet å drive med enn å henge på nett. Ikke er det gratis heller.

 Man må se fremover. Alt er ikke bra for en.

Du har ihvertfall funnet deg et fint nick :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle kan gjøre feil. Har akkurat hatt en stor jobb med å rense opp i tette avløpsrør i utslagsvasken. Så det vet jeg.😊🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mange i dag føler seg på bånn tror jeg og bare orker ikke stort mer. Da må jo bare tiden være inne til å slutte også med dette på nett. Nok motivasjon burde være der da.

Vi må håpe det går bra.😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
6 minutter siden, Karma@ skrev:

Vi er ikke alle i samme båt og vi må alle tenke vårt.

Nei vel.

Anonymkode: ecb09...786

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...