AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 Skrevet 2. august 2019 Hvis man er sint på behandler, er det greit å si fra om det til han eller burde man ti still ? Anonymkode: 1b1bb...69b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 Skrevet 2. august 2019 Det er ikke lurt. Tenk deg godt om. Ikke gjør noe du ikke tåler. Anonymkode: b576f...2d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 Skrevet 2. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke lurt. Tenk deg godt om. Ikke gjør noe du ikke tåler. Anonymkode: b576f...2d1 Hæ? Anonymkode: 1b1bb...69b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 Skrevet 2. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man er sint på behandler, er det greit å si fra om det til han eller burde man ti still ? Anonymkode: 1b1bb...69b Nå er det ikke så lenge siden dette ble drøftet, da Anonymkode: dd7c1...9f8 0 Siter
kupton Skrevet 2. august 2019 Skrevet 2. august 2019 Det er lov å vise alle følelser ved å snakke om det. Det er ikke lov å være voldelig eller truende. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. august 2019 Skrevet 2. august 2019 Jeg opplever behandlere som litt pysete og usikker i møte med følelser. Hvis jeg gråter er de rolig og viser ingen følelser. Får jeg panikkangst blir de urolig og stresser. Blir jeg opprørt blir de usikker og du ser på kroppsspråket at de er på vakt. Jeg har aldri truet eller skadet noen i hele mitt liv. Anonymkode: 988c3...0af 0 Siter
frosken Skrevet 2. august 2019 Skrevet 2. august 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man er sint på behandler, er det greit å si fra om det til han eller burde man ti still ? Anonymkode: 1b1bb...69b Det er hensiktsmessig å snakke med behandler om at du føler deg sint, hvilke episoder som har utløst det og hvilke tanker du gjør deg om at du ble sint. De fleste behandlere verdsetter at du tar opp ting som har blitt vanskelig for deg i relasjonen. Det kan imidlertid være greit å huske på at i psykoterapi så handler det primært om hvilke muligheter for endring pasienten har og mindre om på hvilke måter terapeuten kan endre seg. 1 Siter
girlinyellow Skrevet 3. august 2019 Skrevet 3. august 2019 Psykologen min har prøvd å gjøre meg sint flere ganger☺️ 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 På 2.8.2019 den 9.59, kupton skrev: Det er lov å vise alle følelser ved å snakke om det. Det er ikke lov å være voldelig eller truende. Jeg ble utrolig sint på behandleren min i en manisk periode hvor jeg var både veldig ustabil og veldig sint samtidig. Jeg gapte og skjelte h*m fullstendig ut og overhørte alt det h*n sa. Det har jeg angret utrolig mye på i etterkant. Tror du at det kan ødelegge for videre behandling og at behandler syns jeg er en idiot og at det vil dokumenteres og følge meg for alltid? Har jeg ødelagt for meg selv eller blir det sett i lys av sykdommen? Anonymkode: 5559c...053 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ble utrolig sint på behandleren min i en manisk periode hvor jeg var både veldig ustabil og veldig sint samtidig. Jeg gapte og skjelte h*m fullstendig ut og overhørte alt det h*n sa. Det har jeg angret utrolig mye på i etterkant. Tror du at det kan ødelegge for videre behandling og at behandler syns jeg er en idiot og at det vil dokumenteres og følge meg for alltid? Har jeg ødelagt for meg selv eller blir det sett i lys av sykdommen? Anonymkode: 5559c...053 Du var vel verken voldelig eller truende (jmfr Kuptons svar)? Anonymkode: b576f...2d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du var vel verken voldelig eller truende (jmfr Kuptons svar)? Anonymkode: b576f...2d1 Nei, men jeg føler at jeg blir sett på med nye øyne heretter. Anonymkode: 5559c...053 0 Siter
kupton Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du var vel verken voldelig eller truende (jmfr Kuptons svar)? Anonymkode: b576f...2d1 Og jeg svarte i en tråd der vi snakket om poliklinisk behandling. En manisk pasient kan være både truende og på andre måter stygg i kjeften uten at noen bryr seg om det. I mani har sykdommen tatt helt kontroll. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 7 minutter siden, kupton skrev: Og jeg svarte i en tråd der vi snakket om poliklinisk behandling. En manisk pasient kan være både truende og på andre måter stygg i kjeften uten at noen bryr seg om det. I mani har sykdommen tatt helt kontroll. Nettopp! Anonymkode: b576f...2d1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 1 time siden, kupton skrev: Og jeg svarte i en tråd der vi snakket om poliklinisk behandling. En manisk pasient kan være både truende og på andre måter stygg i kjeften uten at noen bryr seg om det. I mani har sykdommen tatt helt kontroll. Phu! Det var enda godt å høre! Anonymkode: 5559c...053 0 Siter
Stormwind Skrevet 4. august 2019 Skrevet 4. august 2019 På 2.8.2019 den 3.52, AnonymBruker skrev: Hvis man er sint på behandler, er det greit å si fra om det til han eller burde man ti still ? Anonymkode: 1b1bb...69b Hvis man f.eks kommer fra en familie der ens følelser er blitt bagatellisert eller ikke lyttet til, så bør det i terapirommet være rom for å få utløp for ulike følelser. Det er vel ikke behandleren man først og fremst( egentlig) er sint på. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.