XbellaX Skrevet 4. september 2019 Skrevet 4. september 2019 1 time siden, villakulla skrev: Problemet er bare at jeg ikke kan se så mye akkurat nå og må være helt i ro, ellers hadde det vært bra tips. Får prøve med musikk på ørene og se om pulsen går litt ned for nå løper den helt løpsk her Klarer du deg? 0 Siter
villakulla Skrevet 4. september 2019 Forfatter Skrevet 4. september 2019 2 timer siden, XbellaX skrev: Klarer du deg? Jeg sliter bare med å sove selv om jeg har tatt endel medisiner, jeg må bare ta mer så jeg blir litt slått ut fir jeg orker ikke å ligge våken, har bare så tankekjør nå. Takk og god natt 0 Siter
villakulla Skrevet 5. september 2019 Forfatter Skrevet 5. september 2019 Søvnen er fraværende i natt, jeg er dødstrett men jeg klarer ikke å sove, dvs jeg har sovnet 3 ganger men ble lammet av panikk angst hver gang,vet ikke helt hva som forårsaker dette men jeg blir skikkelig redd så nå må jeg bare stå opp og lage litt kaffe. Jeg slå jo ikke på jobb før om en uke så det er hvertfall godt å vite. Men jeg kjenner meg bare utrolig langt nede og må finne en måte å snu dette på før det går helt galt.Beklager at jeg klager nå men er bare her jeg kan få ut litt frustrasjon. Skal prøve å ta meg sammen. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 5. september 2019 Skrevet 5. september 2019 3 timer siden, villakulla skrev: Søvnen er fraværende i natt, jeg er dødstrett men jeg klarer ikke å sove, dvs jeg har sovnet 3 ganger men ble lammet av panikk angst hver gang,vet ikke helt hva som forårsaker dette men jeg blir skikkelig redd så nå må jeg bare stå opp og lage litt kaffe. Jeg slå jo ikke på jobb før om en uke så det er hvertfall godt å vite. Men jeg kjenner meg bare utrolig langt nede og må finne en måte å snu dette på før det går helt galt.Beklager at jeg klager nå men er bare her jeg kan få ut litt frustrasjon. Skal prøve å ta meg sammen. Kanskje det blir bra for deg å komme tilbake i jobb? Det man har lyst til og det man har godt av er ikke alltid det samme. 0 Siter
villakulla Skrevet 5. september 2019 Forfatter Skrevet 5. september 2019 1 time siden, Gargamel skrev: Kanskje det blir bra for deg å komme tilbake i jobb? Det man har lyst til og det man har godt av er ikke alltid det samme. Ja men akkurat nå ja det godt å ha fri,hadde ikke orket jobb nå.får ikke sove og klarer ikke mat 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.